fredag 1 juni 2012

Butik Vita Ranunkler - Juni

Ett sent inlägg från mig idag eftersom jag har spenderat natten på jobbet. Vi har som tradition att de blivande skolbarnen på förskolan har avslutningsfest (igår kväll) och sen får de som vill sova över. Barnen har sovit jättebra, själv känner jag mig helt slut, hihi. Så idag blir det en lugn dag med så få aktiviteter som möjligt!!!
Har dock varit ute och fotat lite snabbt i butiken, så här kommer bilder därifrån. Har öppet både lördag och söndag denna helgen mellan kl.11-16. Varmt välkomna ni som har vägarna förbi!






Ha en trevlig helg!
Kram från en mycket trött Marie

28 kommentarer:

Annika sa...

Vilken härlig stämning du har i din lilla butik.
Va kul om övernattningen för vi har samma tradition på vår förskola. Så nästa helg är det min tur att halvsova en natt...
Kram Annika

Titta gärna in hos mej, just nu har jag en utlottning...

mormorMärtas sa...

Jag är visst också trött men förra kommentaren var från mej!!
Kram Annika

Vitt hus med svarta knutar sa...

Din butik är sagolik! Du har inrett så fint och har så många vackra saker till försäljning. Underbara bilder!

Önskar dig en skön fredag och en trevlig helg!
Kram,
Regina

Elna sa...

Vackra bilder och du får ha en skön helg.

Kram
Elna

Lilla Blanka sa...

Vad fint det är, Marie!

Jag kan nästan känna doften av de där härliga tvålarna :)

Kram
Mia

Vita små hjärtan sa...

Vilka härliga inspirerande bilder!!!!!
Hoppas du får en mysig och lugn dag!
Ha en fin helg.
Kram Agnetha

Johanna Stålros sa...

Härligt att man kan sitta här i Stockholm och kika in i din fina butik;) snygga pallar...Kram

Änglarnas hus sa...

Hallojsan goaste marie!!

vilken härlig tradition! Jag kan tänka mig att många längtar läänge efter detta! såå spännande att få tillbringa en natt på förskolan!

Min son trodde att "fröknarna2 bode på föskolan och undrade en gång var deras sängar stod..hihi..

Såå mycket vackert du har i butiken...vill ha en massa saker :)

Hoppas du får vila lite nu..inget utejobbarväder precis iaf!

Ha en härlig helg!! Kram kram Sanne

Lantliv i Norregård sa...

Hej!!!
Jag gillar precis Allt på bilderna:))
Så inspirerande!!! Tack:)

Ha en lugn & skön dag Marie!
kram Malin

Anonym sa...

Din butik är helt underbar. Vill ha allt.Sofia.

G:a Affären sa...

Vilken atmosfär du har i din butik med alla fina saker. Sedan ser jag blommor och tvålar så det doftar säkert ljuvligt därinne.
Önskar dig en fin kväll,
/Cia

Hulda sa...

Å, så sommerlig og skjønt i butikken din! Så utrolig vakkert, du setter sammen de skjønneste saker. Må være så artig å holde på med dette. Falt helt for butikken Honning og Flora også, nydelige bilder du har tatt derfra. Jeg har den første boken deres, må nok kjøpe den neste også, om den selges i Norge.

LissasVita sa...

Så mycket fint du har i din butik...jag får njuta av bilderna ...bor ju så långt bort...Kramen Lisbeth

Gabriella sa...

Åh vilken vacker butik, ser så mysig ut! Ser ju massor som jag vill ha!=)

Tre Engler sa...

Hei!
Noe så vakkert du har det i din butikk:) masse sjarm og inspirasjon:)
Helt nydelig!
Skulle bodd nærmere for her skulle jeg gjerne vært innom:)
Ha en strålende helg

Klem Merete

Heaven's Walk sa...

Marie - you just have the prettiest little shop! :)

xoxo laurie

Bleudelavande sa...

Hi Marie,
All It's just amazing!!!!! I love love love the decoration.
Have a nice weekend

Vita-hjärtan sa...

Vad fina bilder från butiken!

hemma hos lilla mej sa...

Bara så himla mysigt !Ha en skön helg.Kram Rita ♥

Min lantliga dröm sa...

Kan aldrig få nog av bilder från din butik! Där skulle jag kunna bo :)

Ha det gott och trots regnet :9
Kram Ulrika

marie jm sa...

Men va fiiiint!! som en dröm! hit vill jag gärna komma!!

Ett Vitare Hem sa...

Tack snälla för ditt snabba svar! Ska se om min syster tänkt sig komma hit snart eller om vi ska fara ner till dem (Skövde) och då kankse vi kan passa in så jag eller hon kan komma förbi och hämta en bok annars kommer jag med en beställning ;o)
Ha en riktigt fin lördag!
Kram/Lena

Snögården sa...

Hej! Har aldrig varit i Hjo men hoppas på en tripp i sommar!!! Och till din fina butik.
Kram

Rummet för välbefinnande sa...

Hi, hi - läste precis Mia´s kommentar och det var precis det jag tänkte på när jag såg bilderna. Kände den där underbara doften från tvålarna....

Åhhhh så mycket fint du har. SUCK!!!

Jag har ett kort som jag ska maila till er från Honning og Flora. Det är J som poserar :)

Ha det gott Marie så hoppas jag att vi får till datum snart.

Kram kram

Rummet för välbefinnande sa...

Skrev precis en kommentar här men jag tror att den försvann???

Men, det är klart - jag har ju skrivit dubbelt här förut "fniss"

I vilket fall som helst så är bilderna ljuvliga. Sååå mycket fint Marie.

Ha det riktigt bra!

Kram kram

kråke sa...

Åhh så mycket fint du har:))

Ha en härlig start på veckan fina...

kram kråke

robin dudley-howes sa...

I love your blog. it's so visually pleasing.

Drömliv sa...

Ojojoj, vad fint du har =) Helt otroligt! Nu måste jag gå igenom resten av bloggen, för här tror jag att jag kommer få massor av inspiration...