måndag 30 juli 2012

Fynd från Belgien

Den här lilla miniterrinen hittade jag på loppis i Belgien och den ska få bo hemma hos mig. Alla andra fina saker jag hade med mig hem kommer återfinnas i butiken till helgen då jag också har 2-årsjubileum. Återkommer med mer information längre fram i veckan.
Igår hade jag en helt fantastisk dag tillsammans med goda vänner. Har fortfarande inte landat riktigt än efter alla intryck och upplevelser, känns som jag svävar på små rosa lyckomoln, hihi. Lovar att berätta mer nästa gång, ska bara försöka samla ihop mig först!!!

Kram Marie


29 kommentarer:

Ljuva Magnolia sa...

Härligt med fantastiska dagar :)
Gud så fin terrinen är, skulle jag oxå vilja ha..

Fin måndag på dig,
kram Catta

Johanna sa...

Åh vilken fin terrin, och åh vad jag skulle vilja komma till ditt 2 års jubileum! är så nyfiken på alla de fina saker som du hittat till butiken:)

Ha en fin måndag,

Kram Johanna

HANNES DAGBOK sa...

Nydelig liten sak!! I want;)

LantlivsAnette sa...

Åhhh vilken söt terrin..längtar tills du visar butiksbilder, kan tro att du hittat fina saker till butiken också..
Kraaaam Anette

annika sa...

Synd att jag inte är i Hjo då du har jubileum. Tittade in till dig i lördags efm mellan regnskurarna. Terrinen är jättefin. Såg att du hade en större i butiken.

annika

Lövbacka sa...

Så himla fin terrin.... Va kul det ska bli att få se resten från butiken sen.... Ha det gott! Kram Pernilla

Villa Björkenäs Backen sa...

Hej Marie !

Så kul att kunna ses det lilla iallafall häromdagen !
Ni får åka förbi ! ;)
Var spontana !
Om ni vill att jag ska baka så hör gärna av er en liten stund innan oxh annars här jag ju glass och bär i frysen och kolakakor ;)

Så himla fin terin ! :)
Ska bli spännande att få se vad du har hittat....
Kan inte du visa dom redan på torsdag så jag kan locka Tina hit med familJen :)

Ha en fin dag ! Så kul att ha såna härliga träff med vännerna ! :)

Hälsa alla ! Kram.kram kram

Vitt hus med svarta knutar sa...

Vilken rar terrin, den passar väldans bra där hemma hos dig på skänken...

Önskar dig en fin fortsättning på veckan!
Kram,
Regina

Lantliv i Norregård sa...

Superfin terrin!!
Låter som en toppendag:))

Redan 2-årsjubileum, himmel vad tiden går!!

Kram Malin

Lilla Blanka sa...

Hej sötis,

Jättefin terrin!
Det är inte klokt att det redan gått två år..!
Kommer ihåg när vi var hos Lena (Lustfyllt) och du hade små funderingar på att öppna en liten charmig butik som hennes. Nu har du det, och det är så himla kul!!!
Skall bli så kul att se dina inköp från Belgien...!

Det lät som dagen igår var lyckad. Så synd att jag inte kunde vara med...känner mig dock lite bättre idag, så jag är nog mig själv om någon dag eller så :))

Kraaaaam
Mia
Ps kommer du med upp till Mia den 18:e?

Mrs. Sutton sa...

What beautiful finds! You have an incredible eye and a gorgeous sense of style. Looking at your photographs makes me positively 'swoon' with delight!
Paula xxx

Fia sa...

Vilken fin liten terrin, jag bara ♥ terriner;)) Skulle kunna ha hur många som helst om bara huset var lite större...! Underbart att åka till Belgien, kan tänka mig att de har många fynd där. Ha en härlig vecka! Kram fia

Sallys hus sa...

Hallå där!
Vilka underbara bilder från stranden och så söt liten terin!
Vad spännande att vara på rosa lyckomoln..;) Hoppas du tar den rosa hissen ner snart då o berättar vad som hänt..;)
Kram Katarina

Tre Engler sa...

Hei!
Så kos meg koselige dager:)
For en skjønn liten terin :) den var bare vakker:)
Ha en herlig kveld

Klem Merete

Sofi sa...

Jättesöt terrin!
Så härligt att du haft det så bra, att sväva på rosa lyckomoln är ju en fantastisk känsla och upplevelse:)

ha det gott!

Kram Sofi

flowersandhome sa...

Do I understand that right? Did you find that here in Belgium? It's beautiful!
Bye,
Marian

Älskade pion sa...

Härliga bilder....som vanligt.Nej men nu blev jag allt nyfiken ...på riktigt.;))Kram ulrika

Hanna sa...

fina saker.
ha en bra dag!
Kram
Hanna

Anonym sa...

Det måste vara en euforisk feeling att sväva på rosa lyckomoln! Ser fram mot vad du har att berätta!
Vilken underbart söt miniterrin! Blir spännande att se dina inköp från Belgien.

Ha en fin vecka!

Varm kram Renate

Designe sa...

Åh, jättefint fynd du gjort! Kram :)

vitadrömmarobusigabarn sa...

Hej Marie!
Vilka härliga semester bilder ni ser ut att ha haft det riktigt bra
och fina saker!
Hoppas vi snart kan komma och hälsa på
Sommar kramar Tina

Gail sa...

mmmm what a beautiful tureen!! lots of nice goodies you show us as usual..have a nice week...Gail x

Lifestyle By Lena sa...

Åh vilken ljuvlig liten godig!

Kram

LOPPISLIV sa...

Vilken söt liten terrin, en riktig skatt du hittade där ju :-) supersöt!! Vad mysigt med träff med goda vänner, och nya upplevelser och intryck ger alltid lite energi, härligt!! Ha en toppenfin kväll Marie!!

Kram Paula

PS: Underbara bilder på din fina skänk, så fint med rosa blommor till...

Lilla Majken sa...

Vad spännande, kan tänka att du hittade en hel del fina skatter i Belgien. Terrinen från loppisen i Belgien är ursöt. Härliga bilder från havet på dina små skatter.

Må så gott. Kramar Therese

Gabriella sa...

Vilka härliga bilder! Och finfina ting.

Prinsessorna på Bellevue sa...

Åh, vilket fint porslin! Man kan aldrig få för mycket av vackra saker...
Ha en fin dag!
Kram
Petronella

Annas skattkammare sa...

Åh vad skoj med tvåårsjubileum! Önskar jag kunde komma, nyfiken på dina fina saker i butiken. Såå fin terrin!
Kram Anna

Anonym sa...

What colour paint did you use? Thankyou