måndagen den 9:e juli 2012

Sommar, sol och semester

Tack till alla som besökte butiken i helgen, så roligt att så många hittar hit!!!!


Många har hört av sig och undrat när butiken är öppen nästa gång och svaret på den frågan är den 4-5 augusti. Men, förmodligen kommer jag att ha öppet lite då och då även under juli nu när jag är ledig (från mitt riktiga jobb), återkommer med datum framöver.
Idag lyser solen och det ser ut att bli en fin semesterdag, härligt!

Ha en bra sommarvecka!
Kram Marie

17 kommentarer:

Johanna sa...

Så mycket fint!

Kram Johanna

Ljuva Magnolia sa...

Oj så mycket fint, lådan med sifonerna var ju bara för cool!

Ha en fin måndag!
Kram Catta

Sallys hus sa...

Hej Marie!

Härligt med semester!
Ser en hel massa vill ha saker så jag kanske skulle försöka ta mig en liten tur till dig i sommar...;)

Ha en underbar dag idag då..;)
Kram katarina

Rummet för välbefinnande sa...

Så härligt med semester Marie.
Nu hoppas vi att det blir fint väder, eller hur?
Ska ta mig en kopp kaffe och sätta mig ute nu för solen skiner här och fåglarna kvittrar. Det gäller att ta vara på stunderna när solen är framme *ler*
Ha det så bra och njut av din ledighet nu!
Kram kram Mia

Änglarnas hus sa...

Du har såå mycket vackra "vill ha saker" där i din butik...härligt att höra att det var full rulle där i helgen..
Hoppas du har en massa fina, varma dagar nu framför dig med familj och vänner!! Njut av sommaren :)

Kram kram ifrån Sanne

Tre Engler sa...

Hei!
Så utrolig mye herlig du har, skulle så gjerne vært innom deg:) mye jeg kunne tenkt meg her ja:)
Ønsker deg en strålende ferie, kos deg masse og håper på masse sol og varme!

Klem Merete

Anonym sa...

Jag kommer gärna om du har öppet lite extra. Jag har tänkt besöka din affär länge nu. Hälsar Eva Salomonsson som handlat av dig över nätet....

G:a Affären sa...

Tror jag det; att det är många som hittar till din fina butik! Skönt för dig också att få semester från ordinarie jobb. Skönt att solen lyser någonstans i landet!
Önskar dig fina semesterdagar!
Kramar
Cia

mormorMärtas sa...

Hej Marie!
Så roligt att många kommer till dej men inte konstigt...
Du har ju en sån känsla i allt...
Det känns harmoniskt och utvalt!
Din lilla affär är underbar♥
Kram Annika

Tinas vita bo sa...

Åååhh så mycket vackert du har där!! :)

Önskar dig en underbar semester!!
Kram Tina

Home Bohemia sa...

Önskar dig en fin semester:))
Kram Maria

Rijo sa...

Guu va jag blira avis! Vill oxå "bo" i allt det där fina som du har... och en heeel del vill jag med ha.. <3

Chatrin sa...

hej

är skåpet till salu? om vad kostar det?
ha en härlig sem!!!
kram chatrin/blomkattis

LOPPISLIV sa...

Ser ju helt underbart ut Marie!!
Vill ha allt :-))

Kram Paula

hemma hos lilla mej sa...

Åååå vad mycket fint du har! Ha nu en skön och mysig semester.Mys och njut.Sommarkramar Rita ♥

Lövbacka sa...

Ohh vad jag önskar mig en tripp till din butik! men som dom säger.... "plötsligt så händer det"
Ha det gott! Kram Pernilla

Anonym sa...

Jag är själv jätte förtjust i blå vitt porslin, jag såg att du hade en fin tallrik på första fotot. Nästan efter varje loppis kommer jag hem med ett blå vitt porslin, det blir billigt om man hittar en eller två delar av en sort, just nu har jag två Danska fat som pryder min hylla.

anette meg carlsson