fredag 3 augusti 2012

Butik Vita Ranunkler - Augusti

Semestern går mot sitt slut, på måndag är det dags att börja jobba igen. Men innan dess ska jag ha öppet butiken som dessutom har 2-års jubileum nu i helgen (4-5 aug). För att fira detta bjuder vi alla kunder på fika samt har 15% på alla produkter från Côte Noire (ljus, tvålar m.m). Så varmt välkomna om ni har vägarna förbi lilla Hjo. Adress och öppettider hittar ni längst upp till höger på sidan. Mer bilder och information om butiken hittar ni nu också på facebook.








Idag får jag besök av fina vänner, annars ska jag göra absolut ingenting. Maken jobbar, barnen är hos sin farmor och farmor och jag ska nog unna mig att bara vara, förmodligen blir det att jag läser en bra bok.

Ha en trevlig helg!
Kram Marie

28 kommentarer:

Johanna sa...

Din butik är verkligen en riktig pärla Marie!
Om jag hade råd skulle jag nog komma & handla varje gång du har öppet ;-)

Varm hälsning Johanna

Johanna sa...

Åh, jag ser många ting som gärna hade fått flytta hem till mig:) Hoppas det blir ett trevligt 2 års jubileum:)

Ha en härlig "ensamdag":)

Kram Johanna

fianathome sa...

Men va vackra saker. Jag som är tvålnörd blir helt lyrisk när jag ser skåpet fyllt med luktgott!
Skulle kunna köpa hela lagret ;)
jag bor ju ett stycke ifrån dig så det blir svårt. Annars hade jag köpt upp mig.
Skickar du? Eller kanske det inte är lönt för det är för mycket jobb?
De där krämerna högst upp? Är det bodylotion?
Ja du hör - jag älskar sånt!
kramelikram och hoppas du får dyka ner i en bra bok och njuta av fredagen//Fia

Prinsessorna på Bellevue sa...

Åh, vad mycket fiiint! Skulle gärna vilja besöka din lilla butik, men det är lite långt...

Kram
Petronella

Malin`s Diner sa...

Vilken dag du verkar ha framför dig. Sådana dagar kan jag sakna, att bara få vara. Utan alla måsten.

Kram Malin

Synd att jag bor så långt från din fina butik...

toves sammensurium sa...

Om jeg bodde nær deg skulle jeg kommt og kjøpt hele butikken :))))
herlige bilder,så mye fint!!!!
Toveklem:)

Annas skattkammare sa...

Ser ut att finnas väääldigt många saker som skulle kunna flytta med mig hem.. Så typiskt att man ska jobba jämt. Imorgon är det även en fin loppis på kusten som
Jag missar.. :/
Kram Anna

Älskade pion sa...

Fin butik du har.Låter som ett bra förslag att läsa en god bok.Ha en skön helg.Kram Ulrika

hemma hos lilla mej sa...

Ååå vad mycket fint du har i din butik.Synd att det är lite långt bara .Ha nu en skön och mysig fredag med egentid.Hoppas att du får mycket kunder i helgen.Ha en mysig helg vännen.Kramar Rita ♥

idémakeriet sa...

Mums saker som alltid.
Ha nu en trevlig helg och grattis på 2års dagen, tänk vad tiden flyger iväg.
Du kan vara stolt över en dunder fin liten butik.
Kram Gerda

annika sa...

Så mycket fint det finns för kunderna som tittar in till dig i helgen. Grattis förresten till jubiléet. Hoppas på en fin helg kan vi ju göra.
Ha en skön fredag och ta det lite lugnt nu innan jobbet kör igång. Jag har en vecka kvar sen är det bara jobb känns det som :).

Kram

LantlivsAnette sa...

Men ohhh så mycket fint du har i butiken..
Kraaam Anette

villa-rosengarten & cockerlove sa...

Hi - you have such nice accessories. Everything is very beautiful and cute! I am following for a moment now, and I am always pleased to see your new posts, even, if I don't comment all the time! Thank you for sharing everything!
Hugs, Barbara

Tre Engler sa...

Gratulerer så mye med 2 års jubileum:)
Din butikk har så utrolig masse vakre ting og jeg drømmer meg helt bort i alt dette:)
Ha en herlig helg:)

Klem Merete

mormorMärtas sa...

Du har en så mysig liten butik Marie!
Alla sakerna känns så noga utvalda och du gör det så fint. Alla blommor också... underbart!
Hoppas du får en skön dag!
Kram Annika

Rummet för välbefinnande sa...

Hi hi sitter i bilen nu och möblerar för fullt...
Det kommer att bli så bra! Tack för fikan.
Kram Mia

Lantliv i Norregård sa...

Grattis till 2 år!!!
Så vackert & inspirerande Marie....

Ha en mysig Kväll:)
Kram Malin

Gabriella sa...

Åh så många vackra ting! Och underbart med alla blommorna. Grattis till de 2 åren!=)Kram Gabriella

Home Bohemia sa...

Din butik ser aldeles underbar ut!! Grattis till de 2 åren! Jag kommer på besök någon dag...jag bara måste känner jag!!Jag har i sommar varit på mitt första blogg-butik-besök...såå KUL!! Kram maria

MINHA VIDA DE CAMPO sa...

LINDO SEU BLOG. GOSTEI MUITO.
ANAJÁ SCHMITZ

Hvidt, slidt & patina sa...

Hej Marie...Hvor har du bare en helt vidunderlig skøn butik, tror jeg kunne bruge det hele ;) så det er vist meget godt, jeg ikke bor helt tæt på ;) God weekend, kh Camilla..

LOPPISLIV sa...

Helt galet så mycket fint du hittar på era resor, din lilla butik är en fröjd att se, liksom ditt vackra hem. Härligt!!!

Kram Paula :-)

Made in Persbo...Carina sa...

Åh suck, så mycket vackert!!!
Önskar SÅÅÅ att jag vore där :)))

Varma kramar min fina vän!
Carina

Vita Lilja sa...

åhh vad mycket fint du har!!

Rofyllda rum sa...

Hej Marie!
Stort tack för det mysiga besöket i din otroligt fina butik! Det var så roligt och inspirerande att få komma dit, och så roligt att få träffa dig!! Ha en riktigt go vecka, nu när du börjar jobba igen!
Kram Camilla

Gail sa...

wonderful wonderful photos..so many nice things...sigh...Gail x

Cindy The Victorian Journey sa...

Beautiful blog.. Love it..

Hus Inspiration Inredning sa...

Oj vilken fin butik, synd att man bor för långt borta!
Ni har inte så man kan beställa på nätet?

Ha en skön söndags eftermiddag!