tisdag 4 september 2012

Ommöblering

Förutom att ha haft butiken öppen under helgen har jag bland annat roat mig med att möblera om lite här hemma. Min mest färgglada möbel har fått flytta ner från övervåningen till hallen. Älskar mitt blåa bord som jag har köpt hos min vän Randi (även akvariet under bordet kommer från hennes butik Stil og Stemning. Det var faktiskt akvariet som gjorde att jag och Randi lärde känna varandra för några år sedan). Provdockan har jag köpt av en annan fin vän, Pernille, ni hittar hennes butik här
Fortfarande finns det en hel del blommor kvar i trädgården, härligt!

Önskar er alla en riktigt fin vecka!
Kram Marie

28 kommentarer:

amelie sa...

Såå fint det blev Marie! Du har ett så vackert hem!
Hoppas att allt är bra med dig!
Kram amelie

Johanna Stålros sa...

Vilken vacker korg, och kannan som blommorna sitter i är underbar! Ha en fin dag. Kram Johanna

Min-Hus sa...

...what a nice table...i like this colour very much!!!
Hugs Anja

Härligt hemma sa...

Bordet är jättevackert!! Förstår att det är en favorit!! Nästa gång jag har vägarna förbi Hjo så hoppas jag på att det kan tajmas så att din butik är öppen, ser så trevlig ut!!
Kramar Madeleine

Anonym sa...

HEJ MARIE! Ville bara tala om att växterna är på plats och jag ser framemot att se dem blomma till våren o sommaren.Är mycket spänd på den blå gräsliljan, ångrar att jag bara köpte en. Ska bli så spännande med fikonen till våren.Hoppas också att det då kommer att finnas ett rosa fotblad.Hälsa mor och tacka henne för en bra ide´.
"HULDA"

Änglarnas hus sa...

Bordet är en riktig vitaminkick och såå fint! Perfekt att ha den i hallen..skapar energi!!

Kram kram sanne

Jenny sa...

Hej Marie,
Åh vad vackert du har det!! Man blir alldeles hänförd av bilderna:)

Ha en fortsatt bra dag!

Kraam Jenny

Evebelle sa...

Jag ÄLSKAR allt i dessa bilder!!
Inspirerande och helt lysande :)
Kram Evelina

pernilles.com sa...

Hej søde ven.
SÅ fint det ser ud - og hvilken smuk buket. Du er bare så stjerne dygtig :-)) Der kommer en laaaang mail en af dagene.....
Knus og kh Pernille

Lantliv i Norregård sa...

Du är så stilsäker Marie!!!!

Ha en bra tisdag:)
Kram Malin

Annas skattkammare sa...

Så fint Marie, som alltid hos dig suger man in inspiration! :)
Kram Anna

Vida sa...

läckra och inspirerande bilder du bjuder på idag...hallen blev så fin med det blå bordet..så söt liten låda...;))

Ha en härlig vecka du oxå;)

Vidasnickarbyxorpå..kram

Sallys hus sa...

Hej hej Marie!
Men ååå så fint det blev!
En riktig bli-glad-möbel!!
Det är snyggt med färg och blommor...jaaadu..vad vore livet utan blommor..;)

Ha en fin eftermiddag!
kram Katarina

Älskade pion sa...

Ett underbart vackert bord.Önskar dig en skön vecka.Kram Ulrika

Mina drömmars hus sa...

Underbart härliga bilder. Så mysigt med blommor kvar i trädgården.
Önskar dig en fin vecka
Kram
AC

Tess på Tilda och Mamma sa...

Åh det är så fint ditt lilla bord söker något liknande.
Kram Theres

mormorMärtas sa...

Vad fint och mysigt du har det Marie!
Man får lite lust att göra om nu när man är inne lite mera.

Kram Annika

hemma hos lilla mej sa...

Vad fint och mysigt du har det Marie!Bordet i hallen var ju bara så fint.Nu är det mycket roligare att fixa och greja inne när det går mot höst.Tända ljus och mysa gillar jag.Ha en skön kväll.Kramar Rita ♥

Gabriella sa...

Underbart bord, så härlig färgklick!

kråke sa...

Oj, så vackert och inspirerande!!:)))

Kram på dig!:)

kråke

Annas röda stol sa...

Härlig blå färg och en riktig färgklick. Snygga bilder från ditt hem. Ha det bra.

Heaven's Walk sa...

What a happy pop of color in that table! Love it! :)

xoxo laurie

Vita små hjärtan sa...

Så fint! Visst är det härligt att kunna plocka in färska blommor! Man tar lite av vad som finns på höstkanten!
Ha en fin dag!
Kram Agnetha

Lilla Majken sa...

Det blev en fin ommöblering. Bordet är så fint, älskar färgen.,,allt är fint!

Ha en fin vecka. Kramar Therese

Tulipa sa...

Ja det där bordet är en riktig skönhet... Tycker det är magiskt fint med en härlig härlig färg!

Provdockan till är superfint i hallen!
Har en i butiken jag funderar på att ta hem...

Kram Mariette

Hanna sa...

Ha en fin kväll.
Kram
Hanna

G:a Affären sa...

Förstår att du älskar ditt blåa bord! Så välkomnande att ha det i hallen, att ha akvariet under blev så fint. Och allt det andra till! Du har det så fint.

Kramar
Cia

Tinas vita bo sa...

Underbart vackert!!
Bordet är såå läckert!! :)

Kram Tina