onsdag 3 oktober 2012

Kuddar

Vet inte vad det är med mig och hösten, men jag blir så otroligt sugen på att förändra här hemma den här årstiden. Inga stora förändringar, men huvudet är ändå fullt av idéer, planer och funderingar. Något jag verkligen vill ha är nya kuddar, helst i några härliga färger, och det är ju heller inte en förändring som behöver kosta så mycket. I hallen har de här kuddarna fått flytta in, visserligen inte så färgglada (de med färg sparar jag till vardagsrummet), men definitivt prisvärda.

På fredag blir det nya bilder från butiken, men redan nu kan man se en första glimt därifrån på  Facebook.

Ha en bra dag!
Kram Marie


Ps. Kuddarna kommer från H&M.

19 kommentarer:

fianathome sa...

Så vacker korg med blommor.
Härlig veranda. Precis en sån som jag skulle vilja haaaaa :)
kramelikram
fia

Bleudelavande sa...

The last picture is my favourite!!!!!
Have a nice day

Tidevarf sa...

Dom där kuddarna med "A" på är så fina.
Såg sedan något från din butik av det som kommer till helgen som jag är intresserad av. Mejlar dig.

Kram
Anneli

Syster vit sa...

Hej Marie, underbar hall ni har, den är jättesnygg med råsponten på väggen. Vi ska sätta upp sådan brädvägg som ni har i er hall i vår ena sons rum och jag undrar vad den heter. Är den spontad eller är det vanliga bräder? slät eller skrovlig? Var en sväng på byggmarknaden i går och dom hade två olika spontade en ganska rå och en slät, men jag skulle egentligen vilja ha en mittemellan, blir helt velig på vad jag ska ha hihi.
Ha det så gott
Kram Liselott

Annas röda stol sa...

Fina bilder och kuddarna är så snygga.Ha en bra dag./Anna

Runehuset sa...

Fine og stemningsfulle bilder hos deg! Takk for titten..
Ser min kjære farmor har samme skrivepult som deg i et innlegg lenger ned her. Får ikke mindre lyst til å spørre om jeg kan arve den når jeg ser dine bilder..

Ha en fin dag!

Lilla Blanka sa...

Åh det ser riktigt härligt ut, Marie!

Känner oxå att jag vill ha in lite färg. Kanske inte de knalligaste sådana, men lite dova kanske i ljung eller blågrått :)

Hoppas allt är bra med er <3

Kram
Mia

All Seasons sa...

Great autumn decoration, Marie!!

Enjoy your day,
Hugs from Holland
Patricia

Hulda sa...

Slik er det med meg også; høsten er tid for forandring. Likte putene du har kjøpt fra H&M, det ga en rustikk følelse i hallen. Flott med kurven med høstens blomster og blader i vinduet. Likte også kassene du har under benken. :) Inpspirerende!

Designe sa...

Superfint! Gillar oxå bokstäver och så på det mesta! Ha det gott! :)

Reginas Cottage sa...

hello marie
beautiful autumn decorationen!!!!
love the basket with the flowers.
have a nice day,
love and hugs,
regina

Sussi.Sussinghurst sa...

Fine A-puder :))) jeg har fået en magen til i dag - af min søde Loppe

Photo by Maria sa...

Känns som vi är många som vill göra förändringar på hösten, små eller stora..

Så fina bilder från ert vackra hem..

Kram Mia

Gabriella sa...

Härliga bilder, så fint ni har det hemma! Jag är också otroligt sugen på nya kuddar. Vill hitta de rätta som känns pricken över i:et=)

Tess på Tilda och Mamma sa...

Snyggt, här har du en till som vill göra om i nästan alla rum vet inte vad som händer när det blir mörkt ute och man flyttar in efter sommaren. Här har energin kommit tillbaka och jag sprutar av energi.
Ha en fin dag/Theres

Villa Lotta sa...

LOVE!!!

hemma hos lilla mej sa...

Bara så fint med korgen och kuddarna .Härlig veranda du har.Ha det gött fina du .Kramar Rita ♥

Njut Av Livets Goda Ting sa...

Hej Marie.
Jag vet precis vad du menar... Jag blir också sugen på lite föränding inne när hösten kommer :)
Kuddarna är underbara, H&M har mycket fint.
Ska kika runt lite hos dig nu och se vad du har haft för dig :) Jag har haft en liten paus :)
Ha en fin dag.
kram kram
Jessica

Annas skattkammare sa...

Jättesnygga kuddar!! Jag är likadan, vill greja massor på hösten har massa projekt på g och framförallt vill jag rensa och röja hemma. Var likadan förra hösten, tror jag rensade i varenda garderob.. Och nu är det dags igen! Härligt! Vacker bukett du visar! Åh vad jag hade velat åka till dig i helgen! Kram Anna