onsdag 7 november 2012

Idag...

...är det inte bara min födelsedag. Nej, idag är även dagen då jag tänkte berätta vad det är för projekt  jag hållit på med under en lång tid och varför jag därmed bland annat varit en sån dålig bloggvän. All min fritid har nämligen gått till en endaste sak och det är att fixa i ordning min webbutik. Men, nu är den klar och jag är både stolt, glad och fruktansvärt nervös. Så nu är ni välkomna in och kika, hoppas ni gillar den!!!

www.vitaranunkler.se

Kram Marie

51 kommentarer:

Handplockat sa...

GRATTIS GRATTIS GRATTIS
ÅÅÅÅÅÅÅÅÅH vad kul med webbutik ska kika bums

Hoppas dagen blir BÄST
KRAMAR

Handplockat sa...

U N D E R B A R T
ojojoj vad det ligger jobb bakom
jag vet
har fysiskt butik OCH Webshop

Min varmaste gratulation till en enastående prestation


Lycka till

villa haga sa...

Stort grattis Marie!!!
Så underbart att kunna få njuta av allt vackert även på nätet, hoppas dock att jag har möjlighet och komma till butiken när du har öppet nästa gång!
Stort lycka till!
Kram Johanna

Så Vitt Jag Vet sa...

Grattis til dej ! Och grattis till fina projekt !
Önskar dej en mysig födelsedag !
Kraam
Sanne

LantlivsAnette sa...

GRATTIS både till dig och webbutiken !! Jag ska genast kika in där, jag har ju haft en webbutik så jag vet vilket arbete som ligger bakom..
Kraaam Anette

Mina drömmars hus sa...

Helt underbart!! Grattis!! Jag ska kasta mig in direkt.
Lycka till
Kram
AC

Catarina sa...

Oj,oj,oj, vad mycket godis ;) Kul att även vi som inte bor så nära kan få en möjlighet att kunna köpa dina skatter.
Lycka till och ha de gott. Catarina

Anonym sa...

GRATTIS på födelsedagen, och STORT GRATTIS till din web butik. Den är så fin.Jag vet hur mycket jobb du har lagt ner,och skickat varor har du ju gjort sen din butik startade, så det här blir ett perfekt komplement till fina Butik Vita Ranunkler. Än en gång GRATTIS.Mamma.

Lottas Fotografi sa...

Jättegrattis på födelsedagen och till den finaste webbutiken!!! Toppen för oss som bor en bit ifrån dig! :)
Kram Lotta

Rummet för välbefinnande sa...

Stort grattis på födelsedagen och grattis till webbutiken och grattis till OSS för att du öppnat webbutiken
Härligt efter allt jobb ni lagt ner. Är så glad Marie.
Ha en rolig dag för det kommer bli en succé det här.
Kram min vän

LOPPISLIV sa...

Grattis vännen! Ohhh så spännande!! Jag såg ju tusen saker minst jag vill ha i ditt förra inlägg, nu måste jag kika in på direkten. Kraaaaam Paula

Villa Sjöhaga sa...

Grattis på födelsedagen!! OCH grattis till din webbutik!!!!! Så roligt och vet du va, det var just precis det jag funderade på och hoppades på när du började med dina hemligheter:)))) stort lycka till!!
Kram

Grodmamman sa...

Stort grattis på födelsedagen!:) Och grattis till din webbutik!
Ha en bra dag!
Kram

Tess på Tilda och Mamma sa...

Stort grattis och lycka till/Kram Theres

Syster vit sa...

Grattis, åh va kul och det måste underlätta mycket för dig som slipper massa mailfrågor om priser mm.
Ha en bra dag
Kram Liselott

Anonym sa...

Oj vad kul! Grattis! Hälsar Eva Salomonsson

Ljuva Magnolia sa...

Grattis, gud så roligt!! Ska in och kika genast!

Ha en fin onsdag, och grattis igen!!
Kram Catta

fianathome sa...

GRATTIS!! ska bums kolla in i din butik. Du har så mycket fina saker.
kram och ha en bra dag
Fia

House of Daisy sa...

Grattis till en underbar webbutik och tack för en härlig blogg, kikar in hos dig regelbundet och får inspiration och glädje! All lycka till dig!!!

pernilles.com sa...

Hjertelig tillykke med fødselsdagen og ikke mindst med et dit fine projekt kan se dagens lys IDAG. SÅ fin en shop - og tro mod "Vita Ranunkler" stilen :-)) Bliver spændende at følge dig.

Anonym sa...

Stor grattis kram Marie, jag skall genast kika i webbutiken!
Ha en riktigt bra födelsedag!
//Kram Kicki

Lantliv i Norregård sa...

Grattis!!!!!
Varmt bästa Lycka till:))

Kram Malin

Lilla Blanka sa...

G R A T T I S Marie!!!

Åh vad fin webbutiken ä! Har kollat igenom varenda sida :)))

Ha en riktigt fin födelsedag nu oxå <3

Kraaaaaaam
Mia

Lilla Majken sa...

Grattis Marie!!!!! Känner igen det där arbetet ;-)

Måste kika in i butiken.


Kramar Therese

Sallys hus sa...

Hej Marie!

Dubbelgrattis nu då..;)
Hoppas din dag blir underbart mysig.
Nu ska jag genast kika in i webbutiken..
Det kommer gå lysande ska du se..;)
Kram katarina

hemma hos lilla mej sa...

GRATTIS på födelsedagen!Ååå vad skoj med webbutik.Ha en underbar onsdag fina du .Kramar Rita ♥

Anna - Mitt liv i vitt sa...

Stort grattis till både dig och till öppnandet av webbutiken!
Ska titta in ikväll när jag har mer tid :)
Kram Anna

Anonym sa...

Grattis på föddelsedagen.
Jätte fin webbutik.
LYCKA TILL
Kram Moster Solweig

All Seasons sa...

Happy Birthday to you, dear Marie

Have a wonderful day, enjoy!!
Hugs from Holland
Patricia

Marie-Nostalgi och Romantik sa...

Grattis både på födelsedagen och till webbutiken! Den är jättefin, jag har redan varit inne och kikat :) Det kommer säkert att gå jättebra!
Kram
Marie

Anna Lantligt på Svanängen sa...

Grattis på födelsedagen! Och grattis till att den är klar! Oj vad jobb du har lagt ner! Och fint blev det! Kram Anna

Mia Maräng sa...

Men va roligt! måste skynda mig dit och kicka.Lycka till nu med den! Är ju helt säker på att detta kommer att gå kanon.
Kram mia

Sussi.Sussinghurst sa...

Tillykke, både med fødselsdag og webbutik :)

Eefies day sa...

Happy birthday to you!!!!!
I hope you have a wonderful day enjoy it!!!!!
I understand you give all your timt to the shop...it looks awesome to me!!!
Have a good time.

♥Eefie

Photo by Maria sa...

GRATTIS!!! Till både födelsedag och webbutik.. Skall genast kika in där..

Kram Mia

camilla sa...

Gratulerer så mye!!:)
og for en fin butikk!!Kjempemye fint!:)
For en spennende tid for deg:)Masse lykke til!:)God klem:)

Hulda sa...

Gratulerer SÅ mye med dagen, og gratulerer med HERLIG nettbutikk!

Annas skattkammare sa...

Stort grattis på din födelsedag Marie, och så roligt med nätbutik; grattis!!! Ska genast kika in, hoppas du har en toppen födelsedag!
Kram Anna

Anonym sa...

Grattis på födelsedagen Marie!!! Jag var precis inne på webb-butiken och det såg ju jättebra ut! Grattis till den också! :D Kram från Maja

mormorMärtas sa...

Grattis på din dag och din underbara butik!!!
Såå roligt att kunna handla fina saker av dej...

Kram Annika

Lina sa...

Grattis!! Jag fyller också år idag! Bra dag!!!
Spännande med webb butik! Måste genast kolla in!!

Anonym sa...

Grattis på födelsedagen!! Tack för mailet ang boken. Hoppas dagen har varit fin!mvh Teresa

Margareta sa...

Grattis på födelsedagen!!
Och du är otrolig som nu också öppnat webbutik.Har kikat lite---så mycke fint och så fina bilder..

Ett stort lycka till!!!
Kram Margareta

Vida sa...

grattis till födelsedagen och grattis till webbutiken..oj oj vad mycket vackert..ska fortsätta nu och tassa runt i din butik och njuta;))

Vidaönskarlyckatillkram

Tidevarf sa...

Stort ***GRATTIS*** till det steget. Kul att kunna ha både fysisk butik och webbutik.

Kramar
Anneli

Anonym sa...

GRATTIS igen!

Jag gillar din webbutik och skrev en liten kommentar på FB igår.

Kan tänka mig det varit mycket jobb för dig innan den öppnades.

Ha det bäst!

Varm kram Renate

Made in Persbo...Carina sa...

GRATTIS!!! Både till gårdagens födelsedag och webshopen! Underbart! Ser jättefin ut vännen!
...hi hi, och jag har ju min lilla beställning hos dig ;)))

KRAAAMAR, Carina

Johanna sa...

Grattis! Älskar din webbutik:)

Kram Johanna

Mittgodastefinaste sa...

Så roligt med webbutik, grattis till den!

Var inne och kikade runt, hur mycket fina saker som helst!

Kram Jenny

idémakeriet sa...

En stor grattis kram till dig Mare!
Och grattis till den fina shoppen.
Jag vet hur mycket jobb det är att skapa en nätbutik så jag har full förståelse att du har varit frånvarande:)
Lycka till nu och hoppas att det stormar med kunder därinne.
Kram gerda

Anonym sa...

Åh vad roligt, tänk att jag satt kvällen innan och letade efter dina smycken (som jag sett i din gårdsbutik) och önskade för mig själv att du hade en webbutik! Superbra även för oss Hjobor :)