fredagen den 23:e november 2012

Julfavorit

Ett sent inlägg från mig idag, har haft fullt upp! Men nu äntligen blev det lite tid över och då var jag ju bara  tvungen att titta in och önska er alla en riktigt fin helg. Här ska det bland annat julpyntas i butiken, kul! Har en hel del gammalt fint julpynt som ska plockas fram för försäljning. Denna stora gamla flugsvamp som jag hittade för ett tag sedan förblir dock min egen. Tror den är min favoritsak denna jul!!!

Kram Marie

Ps. Nytt i webbutiken!

19 kommentarer:

The Rosegarden in Malevik sa...

Hej Marie
jisses vad fin,,,,,,,
hoppas helgen blir bra
Håkan

mirjamsdrøm sa...

Herlige bilder!
Desember er en flott tid :)
Ha en fin siste novemberhelg!
Klem Mirjam

Lilla Blanka sa...

Ooooh Marie, vilken underbar svamp..! Den förstår jag att du vill behålla själv ;)

Kraaaam
Mia
Ps japp, biscotti är absolut ett Marie-bakverk ;)

Villa Björkenäs Backen sa...

Hej fina Marie !

Det var ju jätt fint ! Så klart att du ska behålla den själv.
Du måste ju ha själv också och inte bara sälja till oss andra ;)

Jag läste genom dina gamla inlögg och upptäckte att mitt komentar var inte med bland alla Gratulationer till Webb Butiken :( vet ej vad som har hänt...?

Så då måste jag ju gratta en gång till och hoppas att det kommer fram.
Jätte mycket grattis till din nya butik Marie ! Så kul !
Härligt att kunna pyssla med sånt som man tycker om :)

Mysigt att fylla butiken med Jul saker . Jag ska komma förbi nästa helg:)
Är ledig dessutom då också :)

Jag åker förbi er på nätterna ;) det var ju ett tag sedan vi sågs. Hösten har gått så oerhört fort. Men vi kan ju försöka höras och ses...;)
Kanske vill du komma förbi ? :0
Ha nu en jätte fin helg ! Hälsa alla så gott i din fina familj !

En varm kram fepn mig och oss :)

The Summer Porch sa...

Oh my! This is one of the most beautiful blogs I've come across in ages.
Filled with such beauty...
Hugs Rosemary...

mitt hjärtas fröjd å glädje sa...

Hejsan.
Ja vilken söt liten svamp :) mysigt med lite julpynt och mys framöver. Jennie

Annas skattkammare sa...

Åhh va fin!! Spännande med julpynt! Ska kika in i din fina webbutik! Trevlig helg!
Kram Anna

Solveig (Svingenslillehus) sa...

ÅÅÅÅ for noen vakre bilder, og den svampen var helt FANTASTISK fin :) Har det treet et navn.. skulle gjerne hatt et sånt til jul? ;)
HA en nydelig Lørdag :)
Klem fra meg i Svingenhuset :)

mormorMärtas sa...

Din webbbutik är så mysig att titta in i. Kul med gamla fina julsaker...
Flugsvampen är ju underbar!!

Kram Annika

hemma hos lilla mej sa...

Svampen är bara så söt .Härliga bilder.Ha en skön helg.Kramar Rita ♥

idémakeriet sa...

Så fin den flugsvampen är.
Jag hade också en drös med gamla julkulor som jag sålda på tradera.
De med patina är ju som finast, mycket finare än de nya.
Ja du förstår nog:)
Kul med julpynt i affären.
Kram Gerda

fianathome sa...

Fantastiskt fin!
kram
Fia

lallbacken sa...

En sådan söt liten en. visst är det kul att ha en liten sak som är speciell mitt i allt "massproducerat" ?
/mia

Victorias Provkök sa...

Mysiga och fina bilder:)
Kram från Victoria på www.victoriasprovkök.se

Tre Engler sa...

Utrolig herlige bilder og den Jule-kule var bare vakker:)
Klem Merete

G:a Affären sa...

Har kikat in i din webbutik och jag såg så mycket fint!
Att svampen är din favorit kan jag förstå, så fint du ordnat på bilderna.

Trevlig söndag!
Kramar
Cia

kråke sa...

Så vacker marie!:)) hoppas allt går bra med webbutiken:))
Stor kram till dig!:))

Kråke

Fia sa...

Söt liten svmp, men finast av allt på bildn är ju ändå granträdet!! Såå fint, det blir härmvarnng direkt;)) Ha en härlig vecka ♥♥ Kram fia

Anna Lantligt på Svanängen sa...

Hej på dig! Hoppas allt är bra! Vi har varit sjuka så jag kunde inte komma förbi i helgen! Klart du ska behålla flugisen! Kram Anna