söndag 30 december 2012

Att tycka lite synd om sig själv.

Hej, hur har ni det så här årets näst sista dag? Här är det väl sådär om man ska klaga lite. Har så ont i min rygg sen några dagar tillbaka och dessutom fullkomligt flög en förkylning på mig igår kväll, så lite synd om mig själv tycker jag allt. Men, men det blir väl snart bättre hoppas jag.

Jag har iallafall lyckats få in lite nyheter i butiken, på bilderna här ser ni några utav dem. Fler hittar ni i webbutiken.


Ses igen imorgon, då blir det en årskrönika!

Kram Marie

26 kommentarer:

Ljuva Magnolia sa...

Åh så vackra bilder! Ja usch, ont i ryggen är inget kul, ha jag med idag :( Man får tycka synd om sig själv ibland..
Blir en liten årskrönika hos mig med imorgon. om jag hinner få ihop den då, med mina små omkring mig ;)

Ha en superskön söndag, trots krämpor och förkylning..
Kram Catta

Villa Sjöhaga sa...

Så många gånger jag har tallat på din terrin....:) Denna var också jättefin! kram!!!

liven sa...

Hei
Så mange flotte saker hos deg!!
Ønsker deg god bedring :)

mirjamsdrøm sa...

For en fin terrin!!
God bedring til deg :)
Håper årets to siste dager blir fine ;)
Klem Mirjam

Njut Av Livets Goda Ting sa...

Förkylning kan man väl hantera men ont i ryggen är inte kul... Fy, hoppas det går över snart!
Jättefina bilder, terrienen är jättevacker :)
Ha en fin dag Marie.
Kram kram
Jessica

hemma hos lilla mej sa...

Hoppas att både ryggen och förkylningen går över inte skoj.Önskar dej en skön söndag den sista för i år .Krya på dej kramar Rita ♥

Grodmamman sa...

Hoppas att ryggen snart är bra igen och att förkylningen har släppt, låter inget kul alls!:(
Kram

Jessica - Svart på vitt sa...

Vilken trevlig blogg du har! Hit kommer jag tillbaka! :)
Kram Jessica

Malin - Stjärnflocka sa...

Vilken ljuvlig blus!!!
Hoppas du blir pigg snabbt!
Kram Malin

Designe sa...

Så fina saker och blusen är helt underbar! Fy så trist med din rygg och förkylning dessutom! Hoppas du blir bra snart och att du får en fin nyårshelg!

Kram :)

Med en doft av lavendel sa...

Hej så fina bilder, ont i ryggen är inte kul, förkylning verkar vara poppis denna tid här ligger hela familjen i influensa.
kram Annika

G:a Affären sa...

Hoppas du blir bättre snart. Ryggen påverkar hela kroppen och sedan förkylning på detta, ja då får man tycka synd om sig själv!

Så mycket fint du lagt in i webbutiken!

Skickar dig en varm kram och hoppas på bättring!
Cia

Annas skattkammare sa...

Hej Marie! Usch va trist att du inte känner dig på topp, hoppas du kryar på dig snart!
Kram Anna

Tinas vita bo sa...

Usch, ryggont är inte roligt... det vet jag tyvärr..
Så visst får du tycka lite synd om dig själv..
Hoppas du snart mår bättre!

Härliga bilder!

Krya på dig!
Kram Tina

LOPPISLIV sa...

Aj din stackare, ryggont är ingen hit, hoppas du kryar på dig snart!
Så fina nya saker du fått in i butiken. Undebar provdocka!!

Kram Paula

Liten Bod sa...

Stackare! Ja, man får klaga ibland. Hoppas allt går fort över! Gott nytt, Tina

Blonder og perler sa...

Uff, så kjedelig å være syk..
Jeg er også syk, siden den 21. desember - begynner å bli lei.

SÅ mye fint du har i din webbutikk - kunne tenke meg masse, men bor i Norge og er redd det blir veldig dyrt å sende.

God bedring og godt nyttår!

Klem Frida

Tre Engler sa...

Uff... kjære vennen ikke noe kos å høre at du ikke er i form!!!
Ønsker deg masse god bedring:)
For noen utrolig vakre bilder som alltid:) du er bare unik på dette og gir oss så masse herlig inspirasjon og ideer i hverdagen:) tusen takk for en fantastisk blogg og et nydelige menneske du er:)
Gleder meg masse til å følge deg i 2013:)
Ønsker deg alt godt for det nye året:)

ØNSKER DEG ET RIKTIG GODT NYTTÅR:)
Klem Merete

Chrissy...The Apothecary Shop sa...

Hello from Canada... I just have to tell you again how much I love your blog....it inspires me everytime I visit..your talent goes beyond words...wishing you all the best for the new year, Chrissy

Mina drömmars hus sa...

Krya på dig och GOTT NYTT ÅR
Kram
AC

Photo by Maria sa...

Krya på dig nu och ha ett Gott Nytt År!!

Kram Mia

Cattis sa...

Krya på dig, hoppas då mår bättre snart!!

Gott nytt år på dig!
Kjamis Cattis

Lövbacka sa...

Inte kul du... - krya på dig och ha ett Gott nytt år! Kram Pernilla

Anonym sa...

Så mycket fina saker.Du har verkligen ögon för det där lilla extra. Hoppas du snart blir bättre i ryggen och med förkylningen.Vill också önska dej ett riktigt GOTT NYTT ÅR.Din fina blogg ger mej mycket inspiration och mycket glädje,och din butik är helt underbar.Kram Loppan.

mitt hjärtas fröjd å glädje sa...

Krya på dig hördu.. GOTT NYTT ÅR önskar jag dig.
Kram Jennie

idémakeriet sa...

Jag smyger in för att önska dig allt det bästa för det nya året.
Tack söta du för att du förgyllde 2012 med dina fina ord, det gjorde mig gott.
Stor kram Gerda