måndagen den 14:e januari 2013

Vill bara...

...önska er alla en riktigt fin vecka!

Kram Marie

20 kommentarer:

Med en doft av lavendel sa...

Tack önskar dej detsamma
kram Annika

LantlivsAnette sa...

En fin vecka till dig också..Kraaam Anette

Vibeke Sæther Svenningsen sa...

Vakre farger!!Ønsker deg en god og kreativ uke:)

Klem Vibeke

G:a Affären sa...

Önskar dig fina detsamma! Minsann ser jag inte några ranunkler också!

Kramar
Cia

Villa Björkenäs Backen sa...

En fin vecka vill jag önska dig med Marien!
Om du får tid över så kom gärna på en fika ;)
Kram.kram
kanske fredags fika ?;)

Havets Sus sa...

Så smukt et billede :-)
Knus Birgitte

STENLYCKA sa...

Detsamma till dig Marie!
Önskar dig en vecka av skratt, kärlek och sol!
Kramar
Raina

Dronninghuset sa...

FLOTT BILDE.
FIN NY UKE TIL DEG OG!
TOVE

Njut Av Livets Goda Ting sa...

Detsamma till dig fina Marie!
Vilken underbar bukett.
Stor kram
Jessica

Sallys hus sa...

Underbart vackra blommor!
Önskar dig en u´nderbar vecka också..;)
kram Katarina

Photo by Maria sa...

Vill bara...
...önska dig detsamma..

Härlig blombild..

Kram Mia

Villa Sjöhaga sa...

underbar bild!! Hoppas du såg att jag länkade till din webbis igår!!:)) Kolla gärna in min tävling om du gillar Nyblom Kollén på min blogg!!
Kram

Tess på Tilda och Mamma sa...

Fin vecka på dig också.Kram Theres

Fia sa...

Tack detsamma;)) Så fina ranunkler, måste köpa hem några nu i veckan ♥ Kram fia

Tre Engler sa...

Ååååå...så herlige de var, glade/nydelige farger som lyser opp dagen:)
Det trengte man:)
Ha en strålende uke:)
Klem Merete

Casa of Mia sa...

Detsamma till dig, vilken underbar bukett, kram

lallbacken sa...

Hej Marie. Tack det samma ha en fin vecka du också. Så fina blommor ;)
/mia

House of Daisy sa...

Önskar dig detsamma!
Tack för att jag får ta del av dina vackra bilder och få härlig inspiration!!
kram kram

hemma hos lilla mej sa...

Detsamma till dej med .Underbar bukett.Kramar Rita ♥

Sallys hus sa...

Hej Marie!
Vad fint skrivet...att bestämma sig för att gilla alla dagar....
Det ska nog jag med göra..;)
Å jag håller med...vardagslyx behöver inte vara mer än blommor och lite ljus...
Kudden är super fin...har sneglat på den jag med..;)
Kram Katarina