söndagen den 17:e februari 2013

En bra helg

Hej på er!
Mitt dåliga humör är som bortblåst och vi har haft en jättebra helg. Har fått en hel del gjort samtidigt som vi har umgåtts med nära och kära. Här hemma har några utav möblerna fått en annan färg under helgen, ska visa er en annan dag när målarfärgen torkat ordentligt och saker och ting är på plats igen. Känner mig jättenöjd iallafall! Nu ikväll har jag lagt in en hel del nytt i webbutiken, så välkomna in och kika om ni vill!!!


Ha det bra!
Kram Marie

18 kommentarer:

Iris sa...

Så kul att se vad som blivit målat! Här har det också målats hela helgen, men här är det bara ett evigt målande av köksluckor som aldrig tar slut :)

kram /iris

Annas skattkammare sa...

Vilken tur att du blev av med det dåliga humöret. :) nu blir jag nyfiken på dina möbler. Själv har jag också målat en möbel. Önskar dig och de dina en fin kväll!
Kram Anna

Lilla Blanka sa...

Hej Marie!

Kikade just in till nätbutiken, och blir alltid lika sugen på en massa saker där :)) fotona är så himla fina oxå!

Spännande med ditt målarprojekt! Skall bli kul att se sedan :)

Jag skall oxå måla en möbel i morgon. Har inte bestämt mig om den skall bli vit eller lite pastellig...är sugen både på svagt rosa och svagt turkos, hihihi

Kram
Mia

Sallys hus sa...

hej hej!
å va spännande med lite ommålning.
Blir kul att få se sen..;)
Vilken tur att det dåliga humöret försvann...täk vad lite färg kangöra..;)

Ha en ny fin vecka!
kram Katarina

Rummet för välbefinnande sa...

Härligt att ni haft en bra helg!
Kul att se vad det är som du målat om. Börjar också känna det där suget efter att fixa och greja och det är ett gott tecken, eller hur?!... Så himla skön känsla.
Ha en bra vecka!
Kram Mia

{oc cottage} sa...

oh my goodness! that necklace is GORGEOUS!

m ^..^

LantlivsAnette sa...

Åhhh vad spännande att få se det du målat..säkert jättefint..
Ha en fin start på den här veckan
Kraaam Anette

Vita små hjärtan sa...

Härligt med en givande helg! Spännande vad du har målat!!!
Ha en fin start på nya veckan!
Kram Agnetha

hemma hos lilla mej sa...

Underbart med en härlig helg.Spännande vad du har målat.Ha en fin start på nya veckan .Kramar Rita ♥

Tidevarf sa...

Ska bli roligt att se vad du målat och hur det blev. Själv håller jag på att samla ihop allt som ska målas i ett hörn. *ler*
Sååå fina saker som vanligt i webshopen och bilderna gör det hela inte sämre direkt. Du är så duktig, så håll humöret på topp tycker jag.

Kram
Anneli

Njut Av Livets Goda Ting sa...

Låter som en mysig helg.
Ska bli kul att se vad du målat och vad du lagt in i butiken.
Ha en jättefin måndag.
Kram kram
Jessica

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Låter bra det att du är glad igen. Har kikat på dina nyheter, så mycket fint. Föll för den vackra asken!
Ha det gott
Kramar
AnnaMaria

kråke sa...

Härliga bilder och vad roligt att få se dina möbler i ny färg:))

kram fina:)

kråke

Anonym sa...

Så fina saker du har i din butik, och så roligt att få se vad penseln har åstadkommit.Kram Loppan.

Mittgodastefinaste sa...

Så fina saker i butiken, kikade runt lite!

Spännande att se ditt målarprojekt!

Kram Jenny

camilla sa...

Hei:) så koselig du kikket innom hos meg:) Alltidbså mye fint her hos deg!;))Og Blomsterhjertet under her var bare nydelig!!:) Håper du får en fortsatt fin uke!:)Mange klemmer fra Camilla:)

Hulda sa...

Vakre saker du viser, og så nydelig med de blå perleblomstene som pynt. :)

Lilla Majken sa...

Idag är det jag som är på dåligt humör istället ;-) Vad fina bilder. Nu ska jag kika in i din fina webbutik.

Kram Therese