måndag 25 februari 2013

Ny vecka

Sista veckan i februari är här och om några dagar står det mars i almanackan, härligt!  Hoppas att ni alla har haft en fin helg, här har vi bara haft det bra. Men nu är det som sagt en ny vecka som ligger framför oss, en vecka som förhoppningsvis blir precis som man önskar att den ska bli. Ta vara på alla möjligheter som kommer i er väg och var rädda om er! Själv ser jag mest fram emot att få träffa min bror (som varit i Afrika) igen och så ska jag ju ha öppet butiken till helgen, så jag känner på mig att det här kommer bli en bra vecka.

Ha det bra!
Kram Marie


Ps. Lite nytt i webbutiken!

9 kommentarer:

Villa Björkenäs Backen sa...

God morgon fina Marie ! :)

Låter som en härlig vecka !
Mysigt att få träffa brodern.
Hoppas att allt är väl med er.
Här är det bra ...men det blev lite full fart med vissa saker.
Men allt gick bra i slutändan.
Men mer om det när vi ses :)

Hade varit mysigt att en snabbis i lördags men jag fick köra barnen i omgångar :)
Kanske kan vi ses snart.

Ha nu en din vecka och hälsa till alla i familjen !

En varm kram från mig

Lilla Blanka sa...

Hej fina Marie!

Jag kikade just in och såg dina nyheter, en massa härliga vill-ha-saker, hihi.

Ha det gott, det blir en bra vecka tror jag med :))

Kraaaam
Mia

Vitsippan sa...

Hejsan Marie !

Ha en fin vecka 9 och så roligt med Din bror.

Anno 1924 sa...

Ny uke med nye muligheter! Håper du får en strålende uke:))

Lantliv i Norregård sa...

Ha en bra vecka fina Marie:))

Kram Malin

Sallys hus sa...

Hej hej!

men å så spännande...å han har säkert en massa skoj att berätta..

Ta hand om er!
kram katarina

Änglarnas hus sa...

Ja visst är det skönt med mars! Det klingar vår om den månaden även om det är svårt att tro att detta enorma snötäcke skall kunna smälta bort!!

ha det gott goaste!! Kram kram sanne

hemma hos lilla mej sa...

Underbara saker .Ha en skön tisdag fina du .Kramar Rita ♥

LOPPISLIV sa...

Så fina saker Marie!! Ja tänk nu snart är det första vårmånaden, sååå härligt!! Stor kram Paula