fredagen den 15:e februari 2013

Trevlig Helg!

Det är inte ofta jag är på dåligt humör, men idag har jag nog vaknat på helt fel sida. Inget känns bra och jag skulle helst bara gå och lägga mig och dra täcket över huvudet. Tittar mig omkring här hemma och allt känns bara sååå trist, har lust att måla om både här och där. Suck! Men imorgon är en ny dag och då känns garanterat allt bättre. Men kanske, kanske tar jag fram en burk färg och en pensel nu ikväll. Vi får se! Lovar att i så fall visa hur det blev!

Trevlig helg!
Kram Marie
Ps. På bilden nya vackra smycken från Prahlin, ska försöka hinna fota både dem och lite annat nytt under helgen.

15 kommentarer:

hemma hos lilla mej sa...

Härliga smycken.Ha en mysig fredag.Kramar Rita ♥

Mina drömmars hus sa...

Jag förstår. Inge vidare att vakna på fel sida, men i morgon vaknar du nog på rätt och då känns allt bra igen.
Ha en skön kväll
kram
AC

Lantliv i Norregård sa...

Jag har samma känsla här hemma:((
Har inte tid att fixa någonting längre känns det som....

Kram På Dig vännen

idémakeriet sa...

Ger dig bara en stor kram och hoppas att morgendagen känns bättre.
Gerda

LOPPISLIV sa...

Ja ibland känner man sig bara lite off, men inget värre än lite målafärg kan bota...fniss :-) Det är lite lugnande att måla tycker jag, som att meditera nästan :-)) Lycka till och hoppas morgondagen blir bättre, en ny dag med nya möjligheter. Kraaaaaam Paula

Njut Av Livets Goda Ting sa...

Sådär kan jag känna också, går runt i huset och bara vill göra om... överallt!!
Hoppas du vaknar på rätt sida imorgon.
Stor kram till dig.
Jessica

Gabriella sa...

Vilka fina smycken! Precis den känslan hade jag igår, ingenting ville fungera, usch och fy. Men så gick jag på ett härligt och krävande danspass och så vips vände humöret trots att jag ändå var trött. Önskar dig en fin helg!
Kram

The Rosegarden in Malevik sa...

Hej Bästa Marie
hihi...ja vissa dagar e sådana.....bara å bita ihop.det kommer nya.Lovar :)
å missa nu inte.....

S
A
T
U
R
D
A
Y

S
H
O
W

O
F
F

de e kul att vara med :)
VÄLKOMMEN
Håkan

Rummet för välbefinnande sa...

Men Marie, det är ju inget vidare....
Hoppas du har målat massor idag och känner dig gladare nu :)

Det är ju så att de där dagarna kommer, och de griper tag i en utan att man har en chans att värja sig ibland. Pust! Men, samtidigt brukar det ju också vara så att när man väl haft en sådan där dag så har man den gjord liksom. Hoppas det är så för dig nu - att det bara kommer en massa "bra-dagar" ett tag framöver.

Ha en fin helg!

Kram kram

Lilla Blanka sa...

Hej fina vän!

Målarfärg kan höja även det sämsta humöret ;)) hoppas du känner dig bättre nu ❤

Kram
Mia

Tre Engler sa...

Ikke noe godt når man våkner på feil side!!!
Håper det retter seg snart!
Ønsker deg en herlig helg vennen:)
Nydelig smykke
Klem Merete

Mittgodastefinaste sa...

Jag känner igen den där känslan hmm Men målarfärg råder ju bot på ganska mycket!

Kram Jenny

Annas skattkammare sa...

Hej! Hoppas du haft en mysig helg! Blev det något målat? Kram Anna

mormorMärtas sa...

Hoppas helgen har känts bättre... Vilka fina smycken du har i din butik! Tyvärr använder jag sällan halsband...

Kram Annika

Stationen1887-Angelica sa...

Usch, skitdagar är hemska. ALLT är tråkigt och lite hopplöst.
Hoppas du tog fram penseln och målade hela världen fin igen!! Kram!