måndag 11 mars 2013

Bloggpaus

Hej på er! Hoppas ni har haft en bra helg? Här har helgen mest bestått utav jobb (roligt sånt dock), men några promenader, ett snabbt besök på IKEA, melodifestivalen och lite annat har vi också hunnit med. Nu väntar en minst sagt intensiv och fullspäckad vecka, så jag tänkte faktiskt prioritera bort bloggen den här veckan. Är det något jag har lärt mig med åren så är det att hur gärna man än vill så kan man inte alltid göra allt. Så den här veckan får bloggen stå tillbaka för annat, så det innebär att vi ses igen nästa vecka.

Ha det bra tills vi ses igen!
Kramar Marie

15 kommentarer:

n o r d i n g å r d e n sa...

Men så spännande med den nya butiken, förstår att man måste ta en bloggpaus då men vi finns ju kvar! Sån vacker bukett i lila oh grått, lycka till med allt så kikar jag in senare!!! Mari.

Tre Engler sa...

Ønsker deg en strålende uke og lykke til med jobbing rundt butikken:)
Gleder meg masse til du er tilbake, for kommer til å savne dine herlige innlegg:)
Varme klemmer Merete

hemma hos lilla mej sa...

Bara så underbara blommor.Förstår att du har mycket att göra .Lycka till med butiken .Ha en härlig vecka .Kramar Rita ♥

Sallys hus sa...

Men ååå fina Marie!
ååå jag har ju alldeles missat ju...
Men ååå stort stort grattis! Å va kul!!
Va spännande! Nu måste jag absolut ta mig en tur till din fina lilla stad här i vår och njuta i din nya butik...
Du är så duktig och efter allt slit är du väl värd att kunna satsa fullt ut. Att ha 2 jobb sliter mer än man tror så det är ju jätte bra att du kan vara tjänstledig.
Du ska verkligen vara stolt över dig själv och jag vet att du har ett fint stöd i din gulliga man också..;)
Jag undrar också vart åren tagit vägen...visst är det häftigt då man upptäcker att man varit tillsammans mer än halva livet...;)
Så fint månbordet blev och så mycket ljuvliga blommor som vanligt!
Ha en härlig bloggfri vecka nu!
kraaaaaaaaaam Katarina

Designe sa...

Låter klokt tycker jag! Man måste inse att man inte hinner allt..det jobbar jag på oxå!:) Även om man stressar och gör många saker som man egentligen vill så blir det ju inte roligt när det blir för mycket! Ta det lugnt! Kram

Anonym sa...

Hej rara Marie. Klokt av dej att ta en paus.Man kan inte hinna med allt och ibland måste man prioritera.Vi finns ju kvar som du vet. Ha det bra. Kramar Löppan.

idémakeriet sa...

Hej gulliga du,

Har ju läst snabbt ditt inlägg om att du ska öppna butiken inne i stan men har inte hunnit att skriva till dig att det är toppen.
Go for it girl!
Du kan det, du har öga för det.
Jätte spännande, kan tänka mig att du har en del att göra.
Lycka till med allt.
Varm kram Gerda

Gabriella sa...

Låter klokt! Man ska göra det som känns bästa. Jag jobbar också på det där med att prioritera...=)
Kram

vitadrömmarobusigabarn sa...

Vacker bild på så underbara blommor vår!!!!!
Tack för din jättefina hälsning
åh vad jag blir glad!
Har funderat länge hit och dit och nu äntligen!
Varmaste kramar och ha en härlig dag kramar från mig!

Kommer att gå hur bra som helst för dig med din nya butik
du är så himla duktig!!!

Annas skattkammare sa...

Ha det gott du med så ses vi snart igen!
Kram Anna

Anonym sa...

Hej,

Jag läste någonstans att det skulle vara loppis i hjo den 4 maj och de hänvisade till dig... Vart kan jag hitta info? Kan man sälja? Var är det?

Tack på förhand

Michaela

Marie sa...

Hej!

Vi är sju vänner som har stor loppis (inredningssaker) den 4 maj i min trädgård på Skövdevägen 28 i Hjo. Det är tredje året i rad vi har loppis tillsammans och det brukar vara massor av folk. De andra åren har vi öppnat kl.11, så jag tror det blir samma i år, men all information kommer här på min blogg när det börjar närma sig. Det går inte för någon mer att stå här och sälja då det är fullt.

Hälsningar Marie

Vardagstugg sa...

Vilken fin bild! Hoppas du får en fin vecka och inte allt för stressigt!

Annelie

Älskade pion sa...

Välkommen tillbaka nästa vecka du istället.Kraaaaaaam Ulrika

lallbacken sa...

Hej Marie. Åhh vilken vacker bild. Vilken färg!!! Ta det lugnt i veckan ;)
/mia