fredag 8 mars 2013

Livet, glädje och ett erbjudande

Redan fredag igen, hjälp så fort veckorna går!!! Och idag har jag och J varit tillsammans i 19 år och man undrar lite förvånat vart de åren tog vägen, det är nästan halva mitt liv!! Åren mellan tjugo och fyrtio gick otroligt fort måste jag säga så här i efterhand, men så har de varit innehållsrika år också.

För mig har den här veckan varit något alldeles extra och bara för att jag känner mig så glad så tänkte jag att vi bjuder på frakten om man beställer något ur webbutiken i helgen. Erbjudandet gäller fre-sön (8-10 mars 2013) och gäller frakt inom Sverige. Det gäller alla varor förutom dem under kategorin möbler. 


Önskar er alla en fin och solig helg!
Kram Marie

17 kommentarer:

Tre Engler sa...

Gratulerer med dagen deres:)
Nydelige bilder, den grønne esken var kjempe fin:)
Ha en herlig dag
Klem Merete

Annas skattkammare sa...

Grattis på er dag! Önskar dig en underbar helg med de dina! Ska kika in i webshopen. :)
Kram Anna

Villa Björkenäs Backen sa...

God morgon fina Marie !

Grattis till er båda ! :)
Härligt är det eller hir. Att man kan möta livets vägär tillsammans.
Så kul för er alla nu med det nya som händer i livet !

Grattis även här till din nya Butik ! Ska bli så kul att få se och besöka dig .
Spännande

Ha nu en god helg ! soligt blir det nog :)

En varm kram från mig och hälsa alla

Grodmamman sa...

Grattis till er båda!:)
Kram

hemma hos lilla mej sa...

Grattis till eran dag ♥ .Ska kika in i webbshoppen.Ha en mysig fredag och trevlig helg fina du .Kramar Rita ♥.

Änglarnas hus sa...

Jag gläds med dig Marie!! Vilken härlig resa du har framför dig :)

Kraam Sanne

Njut Av Livets Goda Ting sa...

Grattis till era 19 år Marie :)
Visst är det underbart! Jag och min man firade 19 år den 28 Januari i år.. Det är stort tycker jag :)
Ha en underbar fredag kära du!
Stor kram
Jessica

Sommarro och vinterbo sa...

Grattis på er 19 års dag! Jag kan inte mer än att hålla med om att tiden bara rusar iväg. Jag och min J firade 15 år i januari. Men visst är det härligt :)
Ha en fin fin fredag kväll!
Kram Marina

Vita små hjärtan sa...

Grattis till alla åren! Härligt. Vi har också hängt ihop mååååånga år.
Önskar dig och de dina en fin helg
Kram Agnetha

Hanna sa...

du det kan man fundera på ibland. Jag och maken har 20 år till sommaren, men jag känner mig lite gammal när jag tänker så.
Ha en bra kväll.
Kram
Hanna

Gabriella sa...

Åh, grattis till er båda, så härligt! Hoppas ni får en fin helg!=)
Kram

mormorMärtas sa...

Åhh Marie...grattis till ditt beslut att satsa mer på din butik♥ Det låter underbart!! Går också runt med tankar och drömmar om en egen butik...Jag har väldigt svårt att tro på mig själv och våga :(
Det låter helt underbart att blanda inredning och blommor!

Kram Annika

The Rosegarden in Malevik sa...

Hej Bästa Marie
GRATTIS till långt förhållande.....
gilla bilderna...
och missa nu inte.....

SATURDAY SHOW OFF

de e kul att vara med :)
Välkommen
Håkan

Inspiration i vitt sa...

Hej Fina Marie, det är så härligt med "gamla trogna par"livet blir bara bättre och bättre ju längre man håller i hop.
Stort stort grattis till dig att du vågar ta steget att öppna butik i den lilla fina staden. Det kommer att gå hur bra som helst och jag vill såå gärna besöka dig så fort jag har lite tid över. Åååå så mycket roligt du har framöver. Kram på dig/Ingela.

Anna Lantligt på Svanängen sa...

Varmt Grattis! Vi firar snart ett år. eller ja, om ett halvår... Men vi väntade lite längre innan vi slog till... Så himla roligt med butiken i byn! Ska bli roligt att besöka! Och så vore det så kul att få till den där daten!!! Kram Anna

Hulda sa...

Gratulerer med dine nye planer. Blir nok en flott butikk. Du er så glink, alt er gjennomført og vakkert satt sammen. Blir nok mange fine bilder fra butikken etterhvert.

cicci sa...

Så underbart roligt med din nya butik, jag vet att den kommer att bli alldelles underbar, jag kommer förbi när den är klar , var jättelänge sedan vi sågs, stort lycka till underbara Marie!
Kram cecilia