torsdag 7 mars 2013

Tack!

Årets första snödroppar, finns det något vackrare efter en lång vinter? 

Mitt allra största TACK för alla lyckönskningar och fina ord både här på bloggen, facebook, sms, mail och i verkliga livet. Det betyder oerhört mycket för mig att ni tror på mig och att ni är glada för min skull. Har ärligt talat varit rörd till tårar både en och två gånger under de här dagarna.

Sen vill jag svara på två frågor som har varit återkommande. För det första, självklart kommer webbutiken finnas kvar som tidigare, den berörs inte alls av min flytt. Framöver kommer jag utöka sortimentet även i webbutiken med de varumärken som kommer finnas i "nya" butiken, men det blir först när jag har kommit på plats i nya lokalen.

Den andra frågan som har ställts är hur det blir med loppisen och det är samma svar där. Loppisen den 4 maj här hemma i trädgården berörs inte alls av flytten (förutom då att ni får bege er ner till stan om ni vill besöka min butik). Det är ju tredje gången vår loppis går av stapeln och vi är samma gäng som vanligt som kommer finnas på plats för att sälja. När det gäller loppisen återkommer jag med mer information längre fram.

Ha en bra torsdag!
Kram Marie

      

16 kommentarer:

Havets Sus sa...

Smukt billede og jeg vil også ønske dig en rigtig dejlig dag <3

Knus Birgitte
Danmark

Catarina Alexandersson sa...

Så himla vackert!

Lycka till med flytten :)
Kram Catta

Tre Engler sa...

Nydelig bilde:)
Og for en masse herlige planer du har:)
Kommer til å bli så flott alt sammen:)
Ha en herlig dag
Klem Merete

Njut Av Livets Goda Ting sa...

Hej Marie.
Det ska bli riktigt kul att följa din flytt och jag önskar dig än en gång ett stort varmt lycka till :)
Ha en mysig torsdag.
Kram kram
Jessica

Ali sa...

Uwielbiam Twój blog. Fantastyczne zdjęcia !!!! Jesteś dla mnie inspiracją, :)

hemma hos lilla mej sa...

Underbar bild.Ska bli så himla skoj att följa din flytt och jag önskar dej än en gång ett stort varmt lycka till Marie.Ha en härlig torsdag.Kramar Rita ♥

Designe sa...

Superkul att du öppnar upp en ny butik! Klart du ska passa på när det går bra! Smid medan järnet är varmt! :) Önskar dig stort lycka till! Du har känsla för det här! Kram kram :)

Millas hem sa...

Såå spännande allt är just nu va?!♥

Kram till dig!

Lantliv i Norregård sa...

Det kommer gå så bra Marie!!!!!
Mitt största varmaste Lycka till:)))

Kram Malin

Butik Drängstugan sa...

Helt rätt att satsa!!
Du har rätta känslan för detta.

"Lev din dröm"

Cina

camilla sa...

Ville bare innom og ønske deg god helg.;-) koselig bilde:-) mange gode klemmer

fianathome sa...

<3 HÄRLIGT!!
kram
Fia

Gail sa...

Good luck with your new shop ! how exciting ! happy weekend...Gail x

Anonym sa...

Vad roligt att du öppnar ny butik :) Ser fram emot att göra utflykter till Hjo framöver.
Vi har besökt loppisen och ser fram emot maj igen. Lycka till Marie!Kram AnnaLena

Hem och Lycka sa...

Grattis Marie, vad skoj! Kram Mia

Lovisa Bengtsson sa...

Stora lyckönskningar till dig, får defintivt bli ett besök i den nya butiken:)