fredag 19 april 2013

Sista bilden...

....från nya butiken innan vi öppnar (för lite vill man ju ha hemligt!!!) Inte många dagar kvar nu (öppnar den 27 april) och vi har fortfarande tusen småsaker kvar att fixa och dona med. Men nu börjar läget iallafall kännas under kontroll och jag vet att vi kommer hinna med det mesta. Istället börjar dock nervositeten ge sig till känna ordentligt. Att vara ute på okänd mark och göra något man inte trodde om sig själv är en känsla av skräckblandad förtjusning!!!

Ha en riktigt fin helg!
Kram Marie

30 kommentarer:

Irene Noren sa...

Gormorron Marie,
älskar din bild från butiken, du har igen så många fina saker. Så snart jag kan och får antingen mina döttrar eller min väninna att köra till Hjo, kommer jag till din butik. Kuddarna på sängen skulle jag vilja köpa varenda en, de är så jättefina.
Jag önskar dig all framgång i den nya butiken och att kunderna strömmar till varenda dag :-D du är värt detta. Tills vi ses ha det bra
kram Irene

LantlivsAnette sa...

Åhhh så fint...sängen med alla fina kuddar, hylla, spegeln..Vilken fin butik du har nu Marie !!
Jag förstår att det känns lite nervöst, det ska det göra..men det kommer att gå så bra !!
Kraaam Anette

LOPPISLIV sa...

Ser jättefint ut Marie!! Det här kommer att gå så bra så, du ska bara se :-)) Din butik är unik och din stil helt outstanding!! Du är på helt rätt plats, heja dig!!!!! och Lycka till från mig :-))
Kraaaaaam Paula

Anonym sa...

Önskar dig lycka till! Hälsar Eva Salomonsson

Villa Björkenäs Backen sa...

God morgon fina Marie !

Det där kommer att bli så Bra !
Du är så duktig och har det goa och varma sättet i dig.
Det kommer att gå jätte bra vännen!
Det ser så fimt ut !
Längtar !
Vilken tid öppnar di portarna ? :)

Hälsa alla Så Gott !

En varm kram från oss och en trevlig helg !

Tack för dina fina ord ! :)

Anonym sa...

Jag blir alldeles hänförd över dina bilder från butiken. Som jag sagt tidigare , det kommer att vara kö vid öppnandet. Ja Hjo kan skatta sej lyckligt som har en inspiratör som du och jag tycker det är så himla bra gjort att satsa på sina drömmar. Nu väntar vi med spänning på nästa lördag, och sen har vi ju den fantastiska loppisen lördagen efter. Hurra för dej Marie. Kram Loppan.

Rofyllda rum sa...

Vill också önska lycka till!! Är säker på att det kommer super bra:-) tycker också att du har något unikt! Ser fram emot ett besök framöver:-) Varma hälsningar Camilla

Tre Engler sa...

Ser bare så utrolig flott ut:)
Nydelige varer og akkurat som jeg elsker:)
Ønsker deg masse lykke til med Åpningen:)
Ha en strålende helg
Klem Merete

Lilla Majken sa...

Vad vackert! Det kommer att gå så bra med butiken. Ett Stort lycka till!

Ha en fin helg. Kram Therese

hemma hos lilla mej sa...

Ååå vad mysigt det ser ut ! Sängen med alla kuddarna .Ha nu en mysig fredag och en härlig helg fina Marie.Kramar Rita ♥

Petra Eriksson sa...

Åh så mkt fina vyer vi fått sett, förstår att det kommer vara magiskt! Åh så härligt och nervigt med öppningen!!! KRAM

Madame Petite sa...

Jag önskar dig all lycka och välgång... din butik kommer blomstra och bli så välbesökt. Det är jag bombsäker på!

Gratulationer och fanfarer till dig... för ditt mod!

Kramar! <3

Marie-Nostalgi och Romantik sa...

Det ser jättefint ut! Förstår att det känns lite pirrigt nu... men roligt också, och att få vara sin egen.
Jag önskar dig Lycka Till och hoppas jag kan komma och hälsa på vid tillfälle.
Kram
Marie

Mys på Stommen sa...

Spännande!! Ser så fint och mysigt ut :) Var på er loppis förra året, en jättemysig utflykt. Tyvärr finns inte möjligheten att komma i år.. stort lycka till med öppningen :) Kramis/My

Älskade pion sa...

Kan bara säga Lycka Till med din vackra butik...bara MÅSTE komma till Hjo i sommar för att få se din fina butik.Kram Ulrika

Jennys Vita Villervalla sa...

Måste bli en av Sveriges vackraste butiker!! ❤
Såå fint!
Tack för rar kommentar hos mig!
Önskar dig en fin helg!
Kram
Jenny

Lantliv i Norregård sa...

Det blir så fint Marie, du gör succè:))) Visst är det nervigt, jag undrade tusen gånger vad jag höll på med veckan innan vi Öppnade....


Kraaaaaaaam M<3

Solveig (Svingenslillehus) sa...

SÅ nydelig det blir i butikken din.. Så mye lekkert :)

Ha en vakker dag :)
Klem Solveig

Njut Av Livets Goda Ting sa...

Älskar alla dina fina bilder från butiken!
Var riktigt stolt över dig själv, du såg själv till att din dröm blev verklighet, de flesta låter drömmarna vara just det... drömmar :)
Stor kram o trevlig helg.
Jessica

KuriÅsa sa...

Alltmer övertygad om ett besök i sommar:)Oj, så fint!
Kram Åsa

blockethuset sa...

Ser alldeles ljuvligt ut..önskar dig lycka till!
Kram
C

Margareta sa...

Hej Marie!
Det ser alldeles underbart ut. Den fina sängen och spegeln...det tar tag i mig.
Du är fantastisk!!!
Ett stort lycka till!!!
Jag ser fram emot ett besök.Kanske blir det på stora loppisdagen..

Kram Margareta

Anonym sa...

Nu är det spännande är så nyfiken på affären.
Kram moster

lallbacken sa...

Hej marie. det låter så spännande och kul med allt du har framför dig. lycka till ;)
/mia

Gabriella sa...

Åh så spännande, kan tänka mig att det pirrar i magen! Ser så fint ut. Är säker på att det kommer att bli en succé!=)
Kram

Tinas bo sa...

Ser alldeles fantastiskt ut!!
Önskar dig lycka till!

Kram Tina

Lilla Kullan sa...

Det ser riktigt mysigt ut.:-) Kram

Chatrin sa...

Lycka till!!!
Jag tycker att du gör helt rätt som vågar satsa på att öppna
en dröm. Jag beundrar dej som vågar!! Jag kommer och besöker dej i sommar.
Lycka till!!!
Chatrin med Blomkattis

Mina drömmars hus sa...

Oj oj oj det kommer att bli succé. Jag är säker.
Lycka till. Några dagar kvar.
Kram
AC

Lottas Fotografi sa...

Å så fint det blir i din nya butik! Det kommer att gå hur bra som helst ska du se :)
Kram Lotta