torsdag 30 maj 2013

Bara för att...

...jag känner mig extra glad idag (av ingen speciell anledning, men vissa dagar känns allt lite extra bra, eller hur?) tänkte jag ha fraktfritt i webbutiken under dagen. Erbjudandet gäller alltså idag torsdagen den 30 maj 2013 fram tills midnatt, och det gäller alla varor förutom dem under kategorin möbler. Erbjudandet gäller också enbart inom Sverige.

www.vitaranunkler.se

 Tänk att vi redan är inne i slutet av maj, bara någon dag kvar nu innan det står juni i almanackan. Njut allt ni kan av den här tiden, den vackraste på hela året om ni frågar mig. 

Ha en fin dag!
Kram Marie

6 kommentarer:

Villa Björkenäs Backen sa...

God morgon fina Marie !

Härligt att få känna så ! :)
Och även att du sprider den vidare !
Så vacker bild.
Hoppas att ni mår bra ! :)
Hälsade Janne ? ;)
A och han har plan ;) Med samma intresse ;)

Vill Verkligen försöka ses snart Marie ! :)
Vi tycker om er !
Nu ska jag snart måla taket i köket ! NU är den hel och Klart !!!!!
Kram på dig och hälsa så Gott

Johanna sa...

Då måste jag ta mig en liten kik i din fina webbutik!!

Ha en underbar och solig torsdag,

Kramar Johanna

Petra Eriksson sa...

SÅ FINT!

hemma hos lilla mej sa...

Åh vad mysigt ! Ska kika in och kolla lite.Ha en skön torsdag fina du .Kramar Rita ♥

lallbacken sa...

hej marie. Vad fint du har på altanen :) och vad trevligt du verkar haft i danmark. vilken tur du har som får göra allt detta ;)
/mia

Tre Engler sa...

Så kjempe koselig anledning du gir til dine kunder:)
Ønsker deg en herlig helg
Klem Merete