onsdag 8 maj 2013

Lite nytt

Hej på er i det underbara vårvädret, hoppas allt är bra med er? Jag är ledsen för att jag är en sån usel bloggvän just nu, men butiken och allt runtomkring tar mer eller mindre varenda minut för tillfället, jag hoppas dock att jag snart ska få möjlighet att titta runt hos er andra igen.

I måndags när butiken var stängd hann jag äntligen med att fota lite nytt till webbutiken. Fina gamla saker funna i Belgien och Danmark, några ting från Tine K Home och så ljuvliga armband från min fina vän Mia. Välkomna in och kika om ni vill!

Imorgon torsdag på Kristi Himmelsfärdsdag har jag butiken lite extra öppen då det är den traditionella vårmarknaden här i stan. Butiken kommer vara öppen kl. 10:00 - 15:00.

Ha en fin dag, nu ska jag åka och köpa blommor till butiken!

Kram Marie

9 kommentarer:

Ett Vitare Hem sa...

Åh vad mycket fint!
Ha en riktigt härlig dag!
Kram/Lena

Prinsessorna på Bellevue sa...

Åhh, blir helt knäpp när jag ser allt fint som var på loppisen och detaljstuderar bilderna och hade önskat sååå att jag hade kunnat komma! Vackra bilder du bjuder på idag och ha en fina dag!

Kraam
Petronella

hemma hos lilla mej sa...

Hur mycket fint som helst har du .Låter underbart att åka och köpa lite mera blommor .Ha en underbar dag fina Marie.Soliga kramar Rita ♥

Anonym sa...

Tack för en fantastisk loppis. Hittade massor av fynd. Åkte sen till din butik som är helt ljuvlig. Där fanns många vill-ha-saker. Kommer att bli en bra presentaffär . Men du, vad tråkigt med tjuvaktiga människor. Dom kan man verkligen vara utan. Ha en fortsatt bra vecka. Kramar Loppan.

All Seasons sa...

So lovely..

Have a nice day, enjoy
Hugs,
Patricia


Tre Engler sa...

Utrolig mye flott:)
Og du er ingen dårlig bloggvenn:) jeg bare storkoser meg hos deg og har full forståelse for at du har hendene fulle med verdens flotteste butikk:)
Håper på masse kunder for deg i morgen:)
Ha noen herlige fridager
Klem Merete

G:a Affären sa...

Förstår mycket väl att tiden för bloggen inte räcker till nu när du jobbat med butiken.
Armbanden från Mia är så fina!

Vårmarknaden får ett extra fint tillskott med din Butik!

Önskar dig en fin dag!
Kramar
Cia

LOPPISLIV sa...

Så fina ting!!! Nu ska jag ta och kika in i din webb butik :-))
Ha en lovely day!! Kram Paula

Rummet för välbefinnande sa...

Hoppas du haft en bra dag.
Själv har jag tagit det lugnt och njutit, skapat lite, läst lite.... En riktig må-bra-dag med andra ord.
Ha en riktigt fin helg!
Kram kram <3