fredag 3 maj 2013

Nu var det dags igen...

..för våran loppis. Imorgon, lördagen den 4 maj, kl.11:00 här i vår trädgård på Skövdevägen 28 i Hjo. Ni hittar all information ni behöver veta i tidigare inlägg här. En liten vädjan är att ha små valörer med sig, blir svårt med växel ganska snabbt annars då vi inte har hur mycket växel som helst. Annars är det väl mest att hålla tummarna för vädret, ser väl lite si och så ut för tillfället. Eventuellt får vi ägna kvällen åt att sätta upp partytält i trädgården.

Det här är en utav de mest intensiva veckorna på hela året för oss, mycket som ska ordnas inför loppisen, så jag har inte hunnit svara på alla mejl (som inte rör loppisen), men svar kommer på söndag till er alla. Nästa vecka ska jag även äntligen ta och uppdatera webbutiken, den har fått stå tillbaka medans vi fixat med nya butiken.

Önskar er alla en fin helg!
Kram Marie

15 kommentarer:

Tre Engler sa...

Jeg skulle så veldig gjerne vært hos deg, men har ingen bil så jeg får kjørt så langt!!!!!
Men ville så gjerne hatt noen av deres skatter:) sånne ting finner vi ikke på loppis i Norge....
Ønsker dere en herlig loppis helg med masse flott vær og mange mennesker:)
Klem Merete

LantlivsAnette sa...

Åhhh..lycka till !!
Kraaam Anette

Mittgodastefinaste sa...

Önskar er en alldeles underbar loppis! Hopopas att ni får solsken!

Kram Jenny

Vitt hus med svarta knutar sa...

Lycka till med loppis och jag håller tummarna för strålande väder. Här ska köras flyttlass, annars hade jag gärna besökt din fina loppis.
Kram,
Regina

Min-Hus sa...

...beautifull flowers!!!
Hugs Anja

Njut Av Livets Goda Ting sa...

Hej fina Marie.
Hoppas att ni får underbart vackert väder och att affärerna går super :)
Stor kram o lycka till.
Jessica

Mina drömmars hus sa...

LYCKA TILL!!!!
Kram
AC

Älskade pion sa...

Hoppas att ni får en riktigt härlig loppisdag imorgon.Kram Ulrika

hemma hos lilla mej sa...

Hoppas att ni får en underbar loppisdag i morron.Lycka till.Ha en mysig fredag.Kram Rita ♥

Johanna sa...

Det skall bli så himla kul! Vi ses imorgon:)

Ha en fin fredagskväll, jag håller tummarna för att det blir uppehåll och sol:)

Kram Johanna

vitadrömmarobusigabarn sa...

Hej Marie!
Åh det ska bli så mysigt i morgon
om vi kommer iväg Hoppas!!!
Ser verkligen fram emot loppisen varje år
det är så mysigt
Ha en härlig fredag
Kramar
Din butik är ljuvlig!!!!

Beauty Follower sa...

Beautiful bouquet!

Gabriella sa...

Åh så roligt! Hade jag bott lite närmare hade jag gärna kommit och skådat allt fint=) All lycka till!
Kram

Ann Kåge sa...

Lycka till med loppisen och nya butiken. Den ser så mysig ut. Tack för all inspiration från bloggen, butiken
och till att våga.
Kram Ann.

lallbacken sa...

hej marie. önskar jag bodde närmre. lycka till ;)
/mia