tisdag 18 juni 2013

Hemma hos Tine K

I lördags var vi hemma hos Tine K. Knappt jag ens så här i efterhand kan förstå att vi faktiskt har varit där. Som återförsäljare var vi inbjudna att titta på den nya höstkollektionen i Tines hem. Och jag säger bara wow, vilken dag!!!! Underbara varor, fantastiskt vackert hem, jättegod lunch och framförallt väldigt, väldigt trevliga människor. Definitivt en dag jag kommer leva länge på!!!





Alla bilder fotade i Tines fantastiskt vackra hem som var fullt av fina höstnyheter. En del utav dem kommer ni hitta i min butik framöver.

Ha en fin sommardag!
Kram Marie

17 kommentarer:

Designe sa...

Ser helt underbart ut! Kram :)

Villa Björkenäs Backen sa...

God morgon !

Vad Häftigt och spännande Marie !
Tänk så kul att bli bjuden hem och att få vara med om den upplevelsen.
Det blir ju helt annat än på en mässa....

Ha en fin sommar dag du med ! :)
Vi ska nog ner till Badetm Lilla Noel blir 3 -år idag ! :) Tänk....

Ha det gott ! Kram.kram

Annas skattkammare sa...

Men vad häftigt! Och vilken fin gest att bjuda hem återförsäljare sådär, måste ju bli hundra gånger mer hemtrevligt. Önskar en fin dag!
Kram Anna

Lilla Blanka sa...

Gomorron Marie,

Men åh vilken rolig grej, att bjuda hem nya återförsäljare till sitt egna hem. Underbar idé!

Fantastiskt vackert hem också, riktigt läckert!

Kram vännen, ha en riktigt bra dag!
Mia

Photo by Maria sa...

Vad kul att hon visade höstnyheterna hemma hos sig, i sitt vackra hem..

Ha nu en fin solig dag..

Kram Mia

Johanna sa...

Oj, oj, oj! Jag förstår att det måste ha varit en alldeles speciell känsla att få se detta vackra hem live! Ska bli kul att se vilka favoriter som du väljer till din butik:)

Ha en finfin tisdag,

Kram Johanna

Andrea Masó sa...

love the living room!!!

www.amoresbohemios.blogspot.com

Tre Engler sa...

For et utrolig nydelig hjem:)
Klem Merete

Mittgodastefinaste sa...

Oj oj oj! Så mycket snyggt! Jag förstår att ni hade en fantastisk dag!

Kram Jenny

lallbacken sa...

godkväll marie. oj vilken lycka att få göra det du gör!! så underbart! Jag håller med dig om skolavslutningar. jag blir också så rörd. nu är mina små stora... Ha en fin midsommar!
/mia

Gabriella sa...

Åh vilken grej, så roligt! Verkligen spännande kan jag tänka mig=) Så fint det ser ut!
Kram

Njut Av Livets Goda Ting sa...

Men gud Marie... Vilken lycka! Va roligt för dig, vilken upplevelse!!
Underbara bilder!
Stor kram
Jessica

Chatrin sa...

Jag förstår att du lever på denna dag länge!
Vilket vackert hem. (Det var allså hemma hos henne hon hade showrooom?)
Lycka till!!
Kommer en dag isommar och kollar in din butik.
Har du öppet hela sommaren?
Kram chatrin med Blomkattis

Anonym sa...

Vad fint där skulle jag vilja varit med älskar hennes grejer och kommer ner snart för att kolla väskorna.
Lyckos dig som varit i hennes hem.
Kram moster.

LOPPISLIV sa...

Ohhhh lyllo dig :-)) Vad spännande att ha fått besöka detta vackra hem, det ser helt underbart ut!! Kan tro du fick en stor dos inspiration med dig hem, härligt!!!

Kraaaaam Paula

G:a Affären sa...

Det låter som du haft en givande dag med trevliga möten, även du behöver få inspiration! Jag kommer ihåg hur det var med inredningsbutik, det var ett evigt givande, många kom in bara för att hämta inspirataion och det var väl ok. Men ibland måste man själv fyllas på.
Så fint hem hon har!

Kramar
Cia

Made in Persbo...Carina sa...

Ja men WOW! Vad säger man!
Det är ju så man funderar på att starta butik och bli återförsäljare bara för att få komma till det hemmet!
Gah! Får jag följa med i din väska nästa gång...hi hi!

KRAM fina vännen min!
Carina