torsdag 18 juli 2013

Loppistips och rea

Idag blir det två tips. För det första är det nu lite rea på alla fina kuddfodral från Bungalow och Vanilla Fly i butiken/webbutiken.

För det andra vill jag tipsa om en loppis som jag kommer vara med på söndagen den 4 augusti. Det är hemma hos min vän Carina som loppisen är, ni kan läsa mer på hennes blogg här.

Nu ska jag fortsätta att ta hand om alla saker som vi hade med oss hem från Danmark innan det är dags att åka och jobba.

Ha det bra!
Kram Marie

5 kommentarer:

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Jättefina kuddar, gillar mönstret på alla. Och mycket spännande med allt nytt du kommer lägga ut från Danmark.
Är så glad för min back och vasen.
Må gott och kramar
AnnaMaria

Med en doft av lavendel sa...

Vilka fina kuddar, hoppas du får en skön dag.
kram Annika

lallbacken sa...

hej marie.
vilken underbar resa till danmark du ser ut att haft. lyckliga du som fått tag på så många saker!!! kuddarna är jättefina ;)
ha det bra
mia

Rummet för välbefinnande sa...

Det var kul att ses - även om det blev en snabbis. Men vi ses ju snart igen....
Ha en bra dag!
Kram

Tre Engler sa...

Så kjempe fine puter i herlige farger:)
Skulle gjern vært på loppis hos dere, synd jeg bor så langt bort!
Ha en herlig helg
Klem Merete