fredag 12 juli 2013

Slöjdmässan i Hjo

Nu är årets största turisthelg här för Hjo, nu stundar nämligen den stora slöjdmässan. En av skandinaviens största hantverksmässor med runt 300 utställare går av stapeln i vår vackra stadspark fredag - söndag. Ni hittar mer information här. Med anledning av detta kommer jag ha butiken öppen hela helgen och ni finner flera bra erbjudanden i butiken under dessa dagar.

Fredag 11:00 - 18:00
Lördag 10:00 - 15:00
Söndag 10:00 - 15:00

Vid fint väder och mycket folk kommer jag ha butiken öppen ännu längre, så jag har minst öppet till kl.15:00 både lördag och söndag. Så planerar ni en tripp till Hjo får ni mer än gärna komma förbi mig och säga hej!!!

Ha en riktigt fin sommarhelg!
Kram Marie





7 kommentarer:

STENLYCKA sa...

Det är klart jag kommer in och säger hej!
Är så spänd på din nya fina butik!
Ses i morgon!
Kram Raina

hemma hos lilla mej sa...

Vad härligt det låter.Ha en mysig och skön fredag och helg vännen .Sommarkramar Rita ♥.

Tre Engler sa...

Høres så koselig ut:)
Kos deg masse:)
Ha en strålendechelg
Klem Merete

Anonym sa...

Var i din mysiga butik i helgen, jättefint!!! Älskar att komma till Hjo och hoppas återkomma nästa sommar. När jag nu har läst din blogg så har du gett mig inspiration till att förändra vissa saker i mitt liv. Tack för det!!:)
Kram Tina A-sås

Levindas Värld sa...

Hejsan!!

Jag och min syster å mamma är på husbilssemester och på väg ner till Skåne. Så kom jag att tänka på din butik i Hjo och eftersom jag följt din blogg och även köpt 2 fönsterfriser i din webbutik så kände jag att det skulle vara himla kul att besöka din butik :) Vilken tur att du hade öppet idag!! Vi ses!

Njut Av Livets Goda Ting sa...

Vilka underbara bilder :)
Jag hoppas att du/ni får massvis med besökare till din härliga butik :)
Stor kram
Jessica

Anonym sa...

Ach Gott das ist ja ein Traum...leider wohne ich so weit weg...würde deinen Laden leer kaufen...Liebe Grüße aus Österreich Eveline