tisdag 20 augusti 2013

Bara bilder....

.....utan några ord. 

Ha en fin tisdag!
Kram Marie

17 kommentarer:

Lilla Drömtorpet sa...

Ljuvliga och inspirerande bilder!! =)

Fin Tisdag till dig med!

Kramar

LantlivsAnette sa...

Sååå fint !! Var det bra på mässan ? Vi hittade massor, det blev flera nya leverantörer..synd att vi inte sprang på varandra...Kraaam

Tre Engler sa...

Fortryllende vakkert:)
Ha en herlig dag
Klem Merete

Iris sa...

Vackra bilder!

kram /iris

hemma hos lilla mej sa...

Underbaa bilder .Ha en skön tisdag fina du .Kramar Rita ♥.

LOPPISLIV sa...

Ljuvliga bilder Marie!!
Ha en fin tisdag!
Kram Paula

Villa Björkenäs Backen sa...

God Morgon fina Marie !

Det samma önskar jag dig så Klart ! :)
Vilka Ljuvliga bilder :)
Du är så duktig!
Så fint med dom små violerna också.
Säljer du dom ?
Jag måste ju komma förbi dig !!!
Ta mig i kragen ;)
Ha en solig jobbar tisdag !

Kram från Mig

ps... nu går dom små på dagis så kanske kan mamman ta lite egen tid hos Marie :)

Anno 1924 sa...

Nydelige bilder!! Søte små stemorsblomster:)
Ha en fiin dag! Klem

Sallys hus sa...

Hej fina Marie!
Underbart vackra bilder du bjuder på!
Det blev ingen tur för mig till Hjo i sommar..:(
Jag får satsa på hösten i stället. Mysigt det med ju..

Det är allt skönt att komma in i vardagsrutiner igen...hur tråkigt det än låter att säga det..;)
Kram Katarina

Hanna sa...

bara så vackra bilder du bjuder på.
Ha en fortsatt fin vecka.
Kram
Hanna

Anonym sa...

Bara så vackert. Som alltid Marie. Kram Loppan.

Gamla Posthuset sa...

Så charmanta bilder!

Ha det gott!
Kraam
Ina

Gabriella sa...

Härliga bilder! Älskar den ljuvliga blomman:)
Kram

Madame Edith sa...

Underbara!!!

Kram Madame Edith

Hanna sa...

Jätte fina bilder.
Ha en fin kväll.
Kram
Hanna

vitadrömmarobusigabarn sa...

En underbart fin dag till dig fina Marie!
Kram Tina!!!

Margareta sa...

Såå vackra bilder Marie!
Det behövs inte alltid ord...även bilder talar.

Ha det så bra!
Kram Margareta