tisdag 13 augusti 2013

Kök

Idag några bilder från köket där det mesta är sig likt, bara lite förändringar när det gäller detaljer.
På bordet lite känsla av sensommar i form av solros och små äpplen. Den fina "brickan" har jag köpt av min vän Pernille, korgen (Tine K) finns i min butik och övrigt har jag hittat på loppis under åren.
Barnen har gjort ett nytt konstverk på väggen.

Rolig vecka på gång med lite olika leveranser, Formexbesök och så nu på morgonen veckans blomsterinköp. 
Ha en bra dag!
Kram Marie

11 kommentarer:

Jennys Vita Villervalla sa...

Mysigt när höstkänslsn infinner sig, jag älskar hösten!
Fina bilder Marie!
Ha en fin vecka!
Kram
Jenny

hemma hos lilla mej sa...

Vilka underbara bilder från ditt kök .Låter som en riktigt härlig vecka som du har på g .Ha en skön tisdag fina du .Kram Rita ♥.

Sofi sa...

Hej Marie!

Å så fint kök du har!
Gillar de små detaljerna, ex att plocka in små äpplen:) Det ska jag nog också göra!

Ha en bra dag!

Kram på dig

LantlivsAnette sa...

Åhhh vad fint du har det i ert kök !! Jag ska också åka på Formex..ska bli sååå himla roligt...Kraaam Anette

Anonym sa...

Hej rara Marie. Du har verkligen ett underbart kök. Ser så harmoniskt ut, och barnens konstverk är jättegulligt. Vackert arrangemang på bordet. Du har verkligen känsla för det lilla extra. Ha en härlig vecka. Kram Loppan.

Älskade pion sa...

Vilka vackra bilder,njuter.;)))Ha en fin vecka.Kram Ulrika

Photo by Maria sa...

Fina bilder från ert vackra kök..

Ha en fin tisdag..

Kram Mia

Tre Engler sa...

Kjempe koselig kjøkken du har med masse herlige detaljer:)
Likte så godt den te kannen din:)
Fortsatt herlig kveld
Klem Merete

Millas hem sa...

Jättefina bilder från ditt kök! Ser att du plockat in lite svart där också. Tummen upp säger jag som älskar kontrasterna!

Kram och ha det så mysigt på Formex!

Njut Av Livets Goda Ting sa...

Lika vackert som alltid och varmt o hemtrevligt :)
Hoppas allt är bra med dig och att du haft en underbar sommar.
Stor kram
Jessica

Merja sa...

Vilken fin blogg du har! Gillade skiffertavlan barnen målar på:)
Ha det gott!