fredag 23 augusti 2013

Nu blir det nya tider...

Augusti går mot sitt slut och snart är hösten här på allvar (fast det gör inte mig ett dugg, jag älskar hösten!!!). Detta innebär dock att jag kommer införa lite nya tider i butiken. Från och med nästa vecka (v.35) och en tid framöver kommer jag ha öppet följande tider:


tors - fre 11:00 - 18:00
lör 10:00 - 14:00


Givetvis går det även bra att komma någon av de övriga dagarna, men då efter överenskommelse. Vill man kan man även som flera andra redan gjort boka in en kväll i butiken, kanske ett kompisgäng, arbetsplatsen eller vad det nu kan vara. Maila bara så kollar vi in något bra datum. Sen ska jag även försöka få till några tillfällen för kranskurser nu under hösten, vet ju att många har efterfrågat detta. Jag återkommer med datum.

Webbutiken är förstås öppen som vanligt dygnet runt. Redan på söndag hoppas jag hinna få in fler nyheter.

Nu stundar helg och här blir det till att fira Hjo som har stor jubileumsfest imorgon med anledning av att staden fyller 600 år, ni kan läsa mer här


Ha en fin helg!
Kram Marie



8 kommentarer:

Jennys Vita Villervalla sa...

Önskar dig en fin helg!
Kram
Jenny

Vitt hus med svarta knutar sa...

Det var ett digert festprogram och det verkar som det blir kalasväder också...hoppas du får massor av besökare i butiken. Ha en trevlig helg!
Kram,
Regina

LOPPISLIV sa...

Härlig tallrikshylla och den där lyktan är bara så vacker!!

Hoppas du får en riktigt fin helg!!
Stor kraaaaam Paula

Villa Björkenäs Backen sa...

God morgon Marie !

Det vill vi så gärna ! :)
Jag vill ju lära mig med att binda så fina kransar som du gör.
Kul.
Ska du hitta på nått annat ? :)

Ha nu en fin fin helg med dina.
Det ser ut att bli en och solig sådan.
Härligt !

Vi hörs Marie !
Jag lovar att komma förbi.
Jag vill handla lite violer till det nya vardagsrummet ;)
Kanske hittar jag något annat också.

Hälsa så gott till familjen !
Kanske får vi till en träff snart.
Vill bara få lite mer klart av denna stöket som vi har nere.
Typ 2 soffor i Lantköket, klädskåp mm... hihiii men du vet ju hur det blir när man renoverar.

Kram från mig

hemma hos lilla mej sa...

Underbar bild ! Önskar dej en underbar skön och mysig helg .Kram Rita

Hanna sa...

fin hylla med fina saker.
'Ha en fin helg
Kram
Hanna

Tre Engler sa...

Ha en strålende helg
Klem Merete

mormorMärtas sa...

Mmm, Marie, efter en sån här sommar känns det skönt med höst! Att krypa in och boa in sig...♥

Kram Annika