fredag 9 augusti 2013

Trevlig Helg

Hektisk vecka när vardagen har börjat igen efter semestern. Jobb, fritids och så alla rutiner som ska börja flyta på som vanligt. Även om jag själv har jobbat mer eller mindre hela sommaren så blir det ju ändå lite annorlunda när resten av familjen har ledigt, nu gäller det att komma in i rätt spår igen, brukar ju ta någon vecka eller så.

I butiken har jag den här veckan packat upp en helt ny serie hudvårdsprodukter från Irland. Handgjorda och med endast naturliga ingredienser och dessutom i superfina förpackningar. Än finns de endast i butiken i Hjo, men framöver kommer de även finnas i webbutiken.
Ha en riktigt trevlig helg! Själv ser jag mest fram emot att göra absolut ingenting, bara ta det lugnt!

Kram Marie

14 kommentarer:

hemma hos lilla mej sa...

Låter som det varit himla mycket runt dej .Önskar dej en mysig fredag och en skön helg då du bara kan vara .Ha det bäst fina du .Kramar Rita ♥

Tulipa sa...

Hej Mari!

Låter som att du haft en härlig sommar. Underbart! Precis vad man behöver ladda med inför hösten och nystarten,- som för mig börjar på måndag.

Det är så kul att se bilder från din butik numera också.
Hoppas det går jättebra!
Har du inte kvar ditt gamla jobb...kom jag helt plötsligt att tänka på då...

Ha nu en go helg!

Kraam Mariette

n o r d i n g å r d e n sa...

Ahhh så mycket läckert du tar in till din butik Marie, jättefina förpackningar och de doftar säkert ljuvligt!!!!! Mari.

Jennys Vita Villervalla sa...

Vilka vackra förpackningar dessa produkter har!
Riktiga skönheter!
Önskar dig en fin helg och en fortsatt fin Augustimånad!
Kram!
Jenny

Stina sa...

Fina förpackningar. Kan tänka mig att det doftar.:-) Stina

Johanna sa...

Det är så kul att få se bilder från din fina butik:) Jo, jag har en fråga angående min ljuvliga gina som jag köpte av dig i söndags. Vart hittade du den? Och vet du vart den ursprungligen kommer ifrån? Jag tycker så mycket om att veta historien bakom mina vintagefynd:)

Ha nu en härlig helg kära du!

Kram Johanna

Tre Engler sa...

Høres ut som du har hatt en flott sommer:)
Herlige bilder fra butikken din og kjempe koselig innpakkninger på disse produktene:)
Ønsker deg en strålende helg
Klem Merete

Gabriella sa...

Åh! Det ser helt fantastiskt ut! Skulle jag vara där skulle jag definitivt gå loss bland alla ljuvliga förpackningar:) Önskar dig en lugn och skön helg!
Kram

Anno 1924 sa...

Mange herlige nyheter i butikken din! Vakker innpakning på produktene:) Ønsker deg en strålende helg!:)) Klem

The Rosegarden in Malevik sa...

Hej Marie
javissist e de lite lurigt när man ska komma in i rutiner igen......
sommaren går lite för fort.......
fina bilder.
Håkan

Hanna sa...

så mycket fint.
Ha en bra söndag
kram
Hanna

Annas skattkammare sa...

Hej Marie! Så fina produkter, de måste jag titta närmare på nästa gång jag besöker dig. Har också jobbat hela sommaren men visst hamnar man i semesterlunk ändå. Lite skönt att få lite rutiner igen. Kram Anna

Vitt hus med svarta knutar sa...

Härligt att det finns så bra hudvårdsprodukter och vilka fina förpackningar!

Ha en fin vecka!
Kram,
Regina

Johanna sa...

Å,är det från Handmade Soap company!?
Jag skulle kunna ha hur många tvålar som helst bara för den fina förpackningens skull!! ;-) Får bli ett besök i Hjo framöver :-)
Varm hälsn Johanna