fredag 30 augusti 2013

Trevlig Helg!

Igår packade jag upp en massa nya varor hela dagen. Bland annat kom de populära anteckningsböckerna från Bungalow i nya härliga färger. Reunion Homes ljuvliga ljus finns nu i ännu fler dofter, tror jag har nästan tjugo olika dofter på lager just nu. Min favorit för tillfället är grapefrukt/bergamott. Ingen överraskning för dem som känner mig privat, jag ÄLSKAR nämligen grapefrukt, mums!!! Sen har jag även tagit in ytterligare ett smyckesmärke i butiken, smycken som jag själv har använt under ett par år, nämligen Lite Kalabalik. Återkommer med bilder på dessa ljuvligheter en annan dag.
Än så länge finns de nya varorna endast i butiken i Hjo, men förhoppningsvis kommer de ut i webbutiken under nästa vecka.

Ha en riktigt trevlig helg!
Kram Marie

17 kommentarer:

hemma hos lilla mej sa...

Underbart fint .Härligt med massr av goa ljus inne nu .Ha en trevlig helg .Kram Rita

Mina drömmars hus sa...

Ha en riktigt trevlig helg du me
Kram
AC

Tre Engler sa...

Morsomt å pakke opp masse nytt:)
Ha en herlig helg:)
Klem Merete

Villa Haga sa...

Åh måste komma in o kika in alla höstnyheter, får bli en sväng till dig i veckan!
Trevlig helg
Kram kram

Njut Av Livets Goda Ting sa...

Så himla mycket fint!
Detsamma till dig Marie.
Stor kram
Jessica

Lilla Majken sa...

Mysigt med alla ljus nu. Jag får nog pröva Reunion snart. Vad fint du har i butiken. Det blev inget besök i somras, vi hann inte ens med Jönköping. Hoppas på ett vid senare tillfälle istället.
Ha en fin helg!

Kram Therese

Tulipa sa...

Hej!

Så kul att stöta på dig och din man på Formex, minns inte om jag skrivit det));!!-så därför skriver jag det igen! Du vet bättre hälsa två gånger än inte hälsa alls..*haha*..
Det har ju hänt en del sen vi sågs sist, som din superfina butik du startat,-kul med en pratstund igen även om det är en hektisk dag så man inte hinner prata så mycket.
Jag köpte också in Reunion Home doftljusen... Ser fram emot att de ska komma. Har annars fått hem flera leveranser från mässan och det är ju så skoj att förnya och fylla på och göra höstfint.

Ha en skön helg fina du!

Kram Mariette

Mittgodastefinaste sa...

Trevlig helg till dig också!

Kram Jenny

Jennys Vita Villervalla sa...

Ha en fin helg!
Kram!
Jenny

Hanna sa...

Bara så fint. Ha en fin fortsättning på helgen.
kram
Hanna

The Rosegarden in Malevik sa...

Hej Marie
Åååååååå vad mkt fint....
Hoppas helgen e bra..
kramkram
Håkan

Villa Björkenäs Backen sa...

Härligt med påfyllning !
Kul nör man packa upp nytt.
Ser så fint ut !
Ha en go söndag! Kram från mog
Hälsa så gott

Anonym sa...

Hej!
Mycket fint! Hyllorna du har på väggen är de köpta eller egenhjorda? Vill verkligen ha en sån!
Mvh Malin

Gabriella sa...

Härligt på din bild! Vilka tjusiga anteckningsböcker:)
Kram

Marie sa...

Hej Malin!

Hyllorna har min man gjort av ett par gamla fönster. Dessa är dock ej till salu eftersom de tillhör butiksinredningen.

Trevlig kväll!
Hälsningar Marie

Lisa sa...

Hej!
Blev tipsad av en kompis om din blogg. Håller med om att det är en underbar stil du har :)
Måste bara fråga var din grön rutiga tapet i din affär kommer ifrån? Är det längesedan ni tapetserade upp den?
Hälsning Lisa

Marie sa...

Hej Lisa!

Tack för dina snälla ord, vad glad jag blir!

Tapeten kommer från danska Ferm Living och jag har köpt min på www.designonline.se (men den finns på andra ställen också).Vi tapetserade i april, så den finns definitivt fortfarande kvar i sortimentet.

Ha en bra vecka!
Hälsningar Marie