fredag 20 september 2013

Helg

Fredag och helgen står för dörren. Imorgon blir det jobb några timmar, men resten av helgen har vi inget planerat alls. Bara ta dagen som den kommer, bästa helgerna om ni frågar mig!!!


Några nytagna bilder från butiken. Bordet här ovanför hade vi med oss från Belgien när vi var där sist, tycker det är helt underbart fint med sina små hjul. Och på tal om butiken så finns nu lite nytt i webbutiken, välkomna att kika om ni vill.
www.vitaranunkler.se

Hoppas ni alla får den helgen som ni önskar!
Kram Marie

15 kommentarer:

Villa Björkenäs Backen sa...

God morgon

Den blev jag ju direkt kär i Marie !!!
OJ OJ...HMM vill ha ? :)
Kan nog övertala A.
Jag gillar dessa ljustakarna.
Ska tänka på dom.
Visst är dom nytillverkade ?

Ha nu en god helg !

Kram från mig

Hälsa alla !

hemma hos lilla mej sa...

Härligt att bara få vara och ta dagen som den kommer ! Önskar dej en härlig och mysig fredag ha även en skön och underbar helg .Kam Rita

LantlivsAnette sa...

Åhh vilken härlig helg ni ska ha, vila och mys, jag jobbar alla lördagar men då är jag ledig Sön och Mån, såå härligt, jag har inte heller något inplanerat. Såå fint bord, och allt annat också, jättefint ! Kraaam Anette

LantlivsAnette sa...

Kaminspegeln tänkte jag klicka hem på en gång, men ser att du inte skickar den..attans..den hade jag velat ha, såå fint glas i den. Kraaam Anette

Jennys Vita Villervalla sa...

Kikar in och önskar dig en lugn och fin hösthelg!
Kram
Jenny

Älskade pion sa...

Åhhh,så mycket fint du har där i din butik.:)Ha en mysig helg.Kram Ulrika

Tess på Tilda och Mamma sa...

Åh vilket underbart bord bodde jag närmare hade det nog fått flytta hem till mig.Önskar dig en mysig helg/Kram Theres

Hanna sa...

mycker fint.
Ville bara titta in och önska dig en trevlig helg.
Kram
Hanna

mirjamsdrøm sa...

Å mye fint! Her nytes også en rolig helg, det er deilig :) God helg til deg! Klem Mirjam

Gabriella sa...

Mycket fint hos dig! Vilka härliga ljuslyktor:)
Kram

Bleudelavande sa...

Ooohhh, how lovely is all!!!!
Such a nice program for the weekend!!!!
Enjoy it!

LOPPISLIV sa...

Så mycket fint!! Vackert bord i fönstret, dessa bord är jag så förtjust i, skulle kunna ha ett i varje rum :-))) mkt fint vitt porslin på första bilden, det tröttnar man ju aldrig på, det finns alltid plats för mer fast skåpen är proppfulla...fniss :-)

Ha nu en härlig helg, här har vi inget planerat heller, absolut de bästa helgerna, håller med dig fullt ut!!! Kraaaam Paula

G:a Affären sa...

Bordet med sina små hjul är helt underbart, likaså färgen! Och så mycket fint porslin du visar.
De oplanerade är bäst! Hoppas ni får en fin söndag!

Jag har skickat ett mail till dig.

Kramar
Cia

Johanna sa...

Jag fullkomligt älskar din butik och du ska veta hur nöjd och glad jag är över det fantastiskt vackra spillkumet jag köpte av dig! Det förgyller vardagsrummet:)

Ha en fin start på nya veckan!

Kram Johanna

Min KuriÅsa Värld sa...

Ett besök i din butik skulle göra mig fullkomligt bankrutt:))
Kram Åsa