tisdag 3 september 2013

Hemma igen

Hemma igen efter några intensiva dagar i Belgien. Strålande sommarväder, många marknader och så lite belgisk choklad, man kan säga att vi har haft det riktigt, riktigt bra. Men man är helt slut efter en sån här resa, blir alldeles för lite sömn då marknaderna startar väldans tidigt!!!!!!

Här några bilder tagna i all hast (inget på dessa bilder är dock med oss hem). Fanns massor av fint, men mycket är också väldigt dyrt, så tyvärr kan man inte köpa allt som man skulle vilja ha med sig hem till butiken. Men vi har en hel del godbitar med oss, kul!

Ha en bra dag!
Kram Marie

14 kommentarer:

Villa Björkenäs Backen sa...

Vad spännande ändå! :)
Men kan tänka mig att man blor slut...det är ju en resa på det också.
Men spännande att jaga efter dom rätta sakerna !

En fin dag önskar jag dig med ! Kram från mig

Hanna sa...

Så roligt och spännande
det låter.
Ha en fin dag.
Kram
Hanna

Rummet för välbefinnande sa...

Kul att se vad ni fått med er hem!
Ha en bra dag.
Kram kram

Johanna sa...

Åh vilka vackra spillkum!

Ser verkligen fantastikt ut!

Kramar Johanna

Urcellen Ellen sa...

Alltid trevligt att resa!
Att "fönstershoppa" är ett nöje i sig. :-)

Hälsningar Sanna

Bleudelavande sa...

Oooohhhh I adore flea markets!!!!!
The last picture is my favourite.
have a nice evening.

Annas skattkammare sa...

Tänk där skulle man trivas!! Och jag skulle nog ruinera mig själv.. ;)
Ska bli spännande at se vad du köpt till butiken.
Kram Anna

Tre Engler sa...

For et utrolig marked:) og for noe lysestaker:)
Klem Merete

Jennys Vita Villervalla sa...

Säkert många vackra fynd!
Ha en fortsatt fin vecka!
Kram
Jenny

idémakeriet sa...

Kan tänka mig att du skulle vilja ta lastbilar full med sig hem men plånboken protesterar där.
De olivkrukorna var väldigt fina!
Är nyfiken vad du hittade denna gången där.
Nu får du vila upp dig igen:)
Kram Gerda

Prinsessorna på Bellevue sa...

Roligt med en sådan resa! Kan tro att man ville köpa massor!

Kraam
Petronella

Min KuriÅsa Värld sa...

Måste vara en häftig upplevelse, men förstår att det måste snurra av alla intryck!
Kram Åsa

Marie-Nostalgi och Romantik sa...

Oj så mycket fint! De där ljusstakrna på sista bilden skulle jag gärna ha...
FÖrstår att det var en härlig resa.
Kram
Marie

G:a Affären sa...

Det är förståeligt att det tar på krafterna med dessa inköp. Och att det ändå är roligt att få gå omkring och se allt det fina. Keramiken är helt galet vackra och jag blir helt såld på de stora skålarna med små handtag.

Kramar
Cia