fredag 27 september 2013

Höst

Hösten har definitivt gjort sitt intåg de sista dagarna och även om det är lite vemodigt att sommaren nu är över för den här gången så måste jag erkänna att jag samtidigt tycker det är lite härligt. Är man en person som gillar hösten så är man. Hos mig infinner sig ett stort lugn inombords när höstmånaderna gör entré och jag känner hur jag går ner i varv. Så har det alltid varit och så kommer det nog alltid att förbli, tänk så olika vi människor är.

Önskar er en fin hösthelg!
Kram Marie

14 kommentarer:

LantlivsAnette sa...

Sååå fin bild, jag gillar också Hösten, den är mysig med sin kalla klara luft, och man myser inomhus. Kraaam Anette

Melody and M.E sa...

I år har jag nog blivit borskämd av solen och värmen för jag tycker det är extra svårt att möta kylan som hösten för med sig! Men vackra färger och hög krispig luft det gillar jag!
Vackra bilder du har på din blogg!
Kram
M.E

Rummet för välbefinnande sa...

Ja det där med hösten är väl inte riktigt mitt race, men gillar ändå känslan av att krypa in o tända ljus.

Ha en bra helg ❤
Kraaaaam

Annas skattkammare sa...

Jag gillar också hösten, älskar luften, färgerna, myset och att man får ta på sig lite mer kläder igen.. =)
Vacker bild du visar!
Trevlig helg!
Kram /Anna

Elzie sa...

Hösten är definitivt min årstid. Älskar när allt lugnar ner sig och man får göra saker och ting i sin egen takt.
Hoppas du får en fin helg.
Kram Elzie

Christina sa...

Vacker bild. Visst är hösten vacker och rogivande när vi har så här soliga dagar fast det är lite kyligt. Men jag gillar trots allt sommaren allra bäst och har alltid gjort det. Vi är alla olika och tur är väl det. Ha en jättefin hösthelg. Kram Christina

mormorMärtas sa...

Så fin höstkänsla i din bild!! Mysigt när mörkret smyger sej på och man tänder ljus och lugnar ner sej... Vilken fin lykta du har!! Är den gammal eller finns den kanske i din butik??

Kram Annika

Amelie sa...

Härlig inspiration!
Önskar dig en trevlig helg!
Kika gärna in hos mig idag, säljer massor av fina saker!
Kram Amelie

Hanna sa...

fin bild.
Ha en toppen helg.
kram
Hanna

Tre Engler sa...

Ja, høsten er en herlig tid:)
Ønsker deg en strålende helg
Klem Merete

Håkan Gidestrand sa...

Hej Marie
javisst börjar det blir höst. men de e mysigt med... å snart kommer en ny VÅR :)
å missa nu inte..

SATURDAY SHOW OFF

de e kul att vara med :)
VÄLKOMMEN
Håkan

Gabriella sa...

Så härligt det ser ut på din bild! Riktig höstkänsla får man:) Jag gillar också hösten, den är min favorit alla tiders.
Kram

LOPPISLIV sa...

Håller med, hösten är så härligt lugn, då kan man kura inomhus med tända ljus utan att få dåligt samvete!! Den höga luften gör också sitt. Alla måsten försvinner. Nu njuter vi av höstens alla färger och att bara få vara :-) Ha en mysig hösthelg!!

Kraaaam Paula

Min KuriÅsa Värld sa...

Stämningsfullt foto! Älskar hösten:)
Kram Åsa