söndag 3 november 2013

1 år

Nu till veckan är det 1 år sedan jag öppnade min webbutik och detta vill jag fira genom att ge er 20% rabatt på hela sortimentet i webbutiken. Erbjudandet gäller från och med nu och till tisdag 5/11 kl. 21:00. Observera att jag drar av rabatten manuellt efter din beställning och du kommer därför få två orderbekräftelser. Så om du väljer förskottsbetalning betala inte förrän du har fått den rätta orderbekräftelsen där rabatten är fråndragen.

Ett stort tack till alla er som har handlat av mig sedan starten!!!

Kram Marie

3 kommentarer:

Rummet för välbefinnande sa...

GRATTIS!!!
Tänk att det gått ett år. Jag hänger inte med hi hi. Hoppas kalasdagen varit bra och att det är en nöjd tjej.
Kram kram

Jennys Vita Villervalla sa...

Grattis till dig! Tänk vilken tur för oss andra att du tog steget och startade din fina butik och webbutik! ❤️
Ha det fint!
Kram
Jenny

Annas skattkammare sa...

Grattis Marie till ett år med webbutiken! Och tack så mkt för detta, ska såklart kika in. Jag har några vill ha saker på listan.. :)
Trevlig måndag!
Kram Anna