tisdag 12 november 2013

Kom...

..och skapa din egen dörrkrans inför advent. Jag plockar fram en massa material och sen binder vi oss var sin krans. Butiken kommer vara adventspyntad så förhoppningsvis kommer vi i lite julstämning samtidigt som vi har en trevlig kväll tillsammans. Jag bjuder även på lite fika.

Var: i min butik här i Hjo
När: 19 november kl. 18:00
Pris: 300 kr

Anmälan görs till min mail vitaranunkler@hotmail.com
Antalet platser är begränsat så det är först till kvarn som gäller.  Skulle intresset vara större än vad jag har platser för så ska jag försöka få till en kväll till.




Ha en bra dag!
Kram Marie

8 kommentarer:

fianathome sa...

Åh så fint du har gjort inför kväll! Skulle sååå gärna vilja delta. HOppas ni får trevligt. Blir roligt att se alla kransar som gjorts..hoppas du visar :)
kramkram
Fia

mia sa...

hej Marie, å jag skulle så gärna vilja komma men bor alldeles för långt ifrån dig, typiskt. Vill i allafall passa på att tacka för min order som jag fick förra veckan, sååå fina saker!!Tack!

Har redan spanat in lite mer saker på i din butik som jag bara måste ha.. ;-)

Ha en skön vecka/ kram Mia

Hanna sa...

så otroligt fina kransar.
Ha en fin dag!
Kram
Hanna

Anonym sa...

Hej Marie. Låter kul med kranspyssel hos dej. Skulle gärna anmäla mej men jag är bortrest två veckor med början på söndag. Får köpa en av dina fantastiska julkransar istället. Ha det bra. Kram Loppan.

Tre Engler sa...

For noen utrolig flotte kransen:)
Flink du har vært:)
Fortsatt herlig kveld
Klem Merete

Signes sammensurium sa...

Så vakre kranser, dette skulle jeg gjerne vært med på!

Our photos sa...

You have make beautiful wreaths photos!
Greetings, RW & SK

Jossan sa...

Underbara kransar!!