fredag 6 december 2013

En riktigt fin...


..helg önskar jag er alla!

Kram Marie

11 kommentarer:

Anno 1924 sa...

Amaryllis er en vakker blomst!! En riktig fin helg til deg også!:)) Klem

hemma hos lilla mej sa...

Underbara bilder ! Ha en mysig fredag och helg vännen .Kramar Rita

Min-Hus sa...

...beautifull...Hugs Anja

Tess på Tilda och Mamma sa...

Härlig Bild du bjuder på, i dag blir det en sväng till blomsteraffären efter jag städat och fyllt kylen inför helgen.
Ha en fin helg/Kram Theres

toves sammensurium sa...

Vakre amarylliser...mine kommer snart :)))))
Glede!

God weekend,nyt dine vakre bloomer!

Toveklem.)

Lallbacken sa...

Hej Marie.
Vill bara titta in och se dina fina butik samtidigt önska en fin adventhelg :)
/ Mia

Anna Lantligt på Svanängen sa...

Detsamma!!! Håller tummarna! Kram Anna

Hanna sa...

vackra bilder.
Ha en fortsatt fin lördag.
Kram
Hanna

HWIT BLOGG sa...

Åhhh så fina bilder!
Önskar dig en fin helg,
Titti

Mittgodastefinaste sa...

Detsamma till dig! Vilka fina julkulor, påminner mig om min mormors och morfars gran när jag var liten!

Kram Jenny

Annas skattkammare sa...

Så fint! Önskar dig också en fin helg, det som är kvar av den. Här har vi bakat idag och nu håller C på att fixa kvällsmat, älgstek och klyftpotatis blir det. =)
Kram /Anna