fredag 28 februari 2014

Tjoho!!!

Sista dagen i februari är här och nu känns det väl som att våren iallafall väntar bakom hörnet, att den liksom finns där inom en inte allt för lång framtid. Åh vad det gör mig glad! Känner att jag är färdig med vinter nu, nu vill jag ha något nytt, lite förändring i tillvaron helt enkelt!


Mina vårkänslor gör att jag nu erbjuder fri frakt i webbutiken 28/2 - 2/3. Erbjudandet gäller på allt utom sakerna under kategorin möbler, erbjudandet gäller också enbart inom Sverige.

Ha en riktigt härlig helg!
Kram Marie

6 kommentarer:

tatjana sa...

Hello Marie,
very nice flowers, have an nice weekend.
Greetings from Tatjana

Villa Björkenäs Backen sa...

Hej hej fina Marie !

Så härliga bilder. Tänk så härligt att vända bladet.
Alla årstider har ju sin charm.
Önskar er alla en fin helg !

Vi hörs ! Kram kram

hemma hos lilla mej sa...

Underbara bilder ! Önskar dej en mysig fredag och helg .kramar Rita

Marie maräng sa...

Visst är det härligt att vi nu tar ett steg fram mot våren!

Underbara bilder på vårblommor!

Grattis på namnsdagen!

Önskar dig en skön helg!
Kram Marie

Njut Av Livets Goda Ting sa...

Hej Marie.
Är det inte underbart så säg... Imorgon går vi in i mars och enligt mig så är det då vår :)
Njut av din fredag.
Kram kram
Jessica

Min KuriÅsa Värld sa...

Så vackra bilder du visar, man får en riktigt stark vårlängtan:)
Kram Åsa