fredag 25 april 2014

Allt du behöver veta om den 3 maj

För fjärde året i rad arrangerar jag och mina vänner stor loppis/marknad hemma i vår trädgård och i år går den av stapeln den 3 maj. Här kommer en massa information om loppisen, undrar ni ändå över något så maila mig gärna vitaranunkler@hotmail.com
Loppmarknaden startar kl. 11.00 och håller på tills det inte finns saker/besökare kvar. Adressen är Skövdevägen 28 i Hjo. Det är jättelätt att hitta hit eftersom vi bor på en utav infartslederna ner mot centrum. Det finns inte så gott om parkering precis utanför huset så kom gärna i god tid eftersom ni kanske får gå en liten bit.
En liten vädjan är att ha små valörer med sig, blir svårt med växel ganska snabbt annars.
Vi som med verkar i år är:

Jag
Vintage House
Made in Persbo
Lilla Blanka
Rummet för välbefinnande
Whilsamt- vitt och lantligt
Pernilles.com

Det kommer även bli plantmarknad och försäljning av bröd.
Vet att många åker långt den här dagen och kommer precis som tidigare år att fixa till en lista med fler loppisar/butiker o.s.v som ni kan passa på att besöka när ni ändå är i närheten. Listorna kommer ni att hitta på mitt loppisbord. Min butik är denna dag öppen från 10 och framåt (stänger tidigast kl 14), adressen dit är Stora Torget 2c .

Håll nu tummar och tår för att vädret blir bra!!!!


Trevlig helg!
Kram Marie



10 kommentarer:

Justine sa...

Great idea with that flea market:)Have a beautiful and sunny May weekend:)
Justine

G:a Affären sa...

Så klart jag håller tummarna för fint väder, och många besökare!
17 också att Sverige är så avlångt...

Lycka till med allt!
kramar
Cia

Anna Lantligt på Svanängen sa...

Åh vad roligt! Jag önskar att jag kunde vara med!!! Hoppas på ett besök i alla fall! Trevlig helg! Kram Anna

Tre Engler sa...

Kommer til å bli kjempe gøy og så utrolig mye flott som alltid:)
Håper du sier i fra hvis det er noe du ikke selger, for her kunne jeg tenkt meg masse:)
Fin helg til deg
Klem Merete

Anonym sa...

Oooo,vill så gärna komma..men jobbar då....snyft ...

Hemma på Sjuan sa...

Vad spännande med loppis! Hoppas ni får fint väder, kram Suss

Lotta sa...

Inte ofta det är en fördel att bo i Skaraborg :-) Jag kommer!

Anonym sa...

Hej Marie!
Jag tar jättegärna emot info om trevliga ställen runt Hjo,vi håller på och planerar för en tjejtur,men kan ju tyvärr inte komma på eran loppis. Har bara kunnat vara med på en av loppisarna och det var den finaste jag har varit på :)Om du vill maila mig så går det bra på fryele-bergsgard@hotmail.com annars om du vill skriva här så går jag in och tittar.Trevlig helg!
Mvh Lena

Marie sa...

Hej Lena!

Jag mailar dig under veckan.

Ha en fin dag!
Hälsningar Marie

Långasjö Vandrarhem sa...

Ser ut att bli en underbar loppis.
Jag hade så gärna vilja kommit, men lite långt att köra, hinns inte med tyvärr.