måndag 7 april 2014

Lite blandat

Grenar är mitt bästa pynt just nu, så vackert i all sin enkelhet. Här äpple, päron och syren i en gammal glasburk på månbordet i vardagsrummet.

Mina små lamm har fått komma fram ur gömmorna, de brukar få göra det nu när vi närmar oss påsken.

Idag ska jag börja fixa inför loppisen, kolla vad det är jag ska sälja (källaren är full med grejer) och börja prismärka. Tiden går så fort så det är lika bra att vara färdig i tid med vissa förberedelser, det brukar ändå bli fullt upp de sista veckorna med saker som ska ordnas. Kan ju  passa på att tala om att det även i år kommer bli plantmarknad, vet ju att det var uppskattat av många förra året.

Ha en bra måndag!
Kram Marie

6 kommentarer:

hemma hos lilla mej sa...

Underbara bilder som alltid .Ha en fin start på veckan .Kramar Rita

Dronninghuset sa...

HEI
nydelig hos deg. og så koselig med de sauene...

ha en fin uke
klem TOVE

Tre Engler sa...

Utrolig vakkert du har det:)
De gamle teppene dine er så herlige :)
Ha en god kveld
Klem Merete

Annas skattkammare sa...

Håller med om att kvistar är så enkelt och fint att pynta med!
Längtar till loppisen.
Kram Anna

Annas hjärtan sa...

Vilken tokvacker ljuslykta, den som är lite välvd upptill. Inte säljer du såna i butiken..? Kram a

Gabriella sa...

Så vackert med grenar! Här har jag också ett gäng i en genomskinlig vas. Det går att göra så fint med små medel:)
Kram